Netflix. To się nigdy nie uda

That Will Never Work: The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea


Autor: Marc Randolph



15 min czytania
10 rozdziałów



Spis treści:
1. Trafiony pomysł to nie wszystko
2. Od czego zacząć? - finansowanie pomysłów
3. Wolność i Odpowiedzialność
4. Kibble. Dlaczego wymyślanie nazwy lepiej zostawić na koniec?
5. Sukces = pożar?
6. Koszt pozyskania klienta i odpowiednia strategia promocji
7. Zmiany. Kroki przedsięwzięte do dalszego rozwoju firmy
8. Najważniejsza rada: tak naprawdę nikt nic nie wie
9. Jak spieniężyć swój wysiłek?
10. Podsumowanie

Streszczenie

Netflix. To się nigdy nie uda (2019) jest relacją z powstawania jednej z największych firm streamingowych na świecie. Na jej łamach omawiane są niepewności i problemy, z którymi musiał się zmierzyć początkujący start-up z Doliny Krzemowej. Książka ta jest pełna odniesień do prywatnych doświadczeń autora i analogii natury, dzięki czemu jest to pozycja nie tylko przyjemna w lekturze, ale i konkretna, obfitująca we wskazówki i podpowiedzi, jak skutecznie zarządzać firmą.

Dla kogo?

  • Osób zainteresowanych start-upami

  • Przedsiębiorców budujących markę

  • Początkujących w świecie biznesu potrzebujących inspiracji

O autorze

Marc Randolph jest amerykańskim przedsiębiorcą związanym z nową technologią, doradcą, mówcą i orędownikiem ochrony środowiska. Jest współzałożycielem i pierwszym dyrektorem generalnym Netflixa.