Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting



Autor: Artur Jabłoński



12 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Copywriting kiedyś i dziś
2. Forma treści a zagadnienie skanowania tekstu
3. Znaczenie formy i skanowania tekstu dla copywriterów
4. Wskazówki dotyczące budowy intrygującego tekstu
5. Chwytliwy nagłówek (a właściwie nagłówki) kluczem do sukcesu
6. Sposoby tworzenia nagłówków
7. O języku korzyści w copywritingu
8. Laddering i cechy języka korzyści
9. Klątwa wiedzy – pięta achillesowa copywritera

Streszczenie

Książka kierowana do twórców różnorodnych treści: copywriterów, pisarzy i redaktorów. Poradnik Artura Jabłońskiego będzie pomocny w zdobywaniu wiedzy copywriterskiej i podszkoleniu warsztatu pisarskiego. Można w nim znaleźć nie tylko praktyczne porady dotyczące odpowiedniej budowy tekstu, ale także chwyty literackie, które przełożą się na jakość tworzonych treści.

Dla kogo?

  • Początkujących copywriterów

  • Doświadczonych copywriterów

  • Redaktorów

  • Pisarzy

O autorze

Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka.