logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Jak pisać, żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński


Marketing i reklama Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne

12 min czytania
9 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Copywriting kiedyś i dziś
2. Forma treści a zagadnienie skanowania tekstu
3. Znaczenie formy i skanowania tekstu dla copywriterów
4. Wskazówki dotyczące budowy intrygującego tekstu
5. Chwytliwy nagłówek (a właściwie nagłówki) kluczem do sukcesu
6. Sposoby tworzenia nagłówków
7. O języku korzyści w copywritingu
8. Laddering i cechy języka korzyści
9. Klątwa wiedzy – pięta achillesowa copywritera