Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów



Autor: Franciszek Georgiew



15 min czytania
17 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Kontekst social mediów
2. Facebook - silne i słabe strony
3. Strategia social mediów – czym właściwie jest?
4. Persona czyli typ odbiorcy
5. Określenie grupy docelowej z wykorzystaniem narzędzi Facebooka
6. Mapowanie drogi konsumenta
7. Harmonogram treści
8. Cele reklamowe a social media
9. Zestaw reklam
10. Szerokie targetowanie – pułapki
11. Wąskie targetowanie – pułapki
12. Budżet – co należy wiedzieć?
13. Psychologia newsfeedu czyli jak skupić uwagę odbiorcy
14. Podtrzymanie uwagi, czyli jak pisać dobre teksty
15. Wywołanie akcji
16. Konta reklamowe i płatności klienta – jak sobie z nimi radzić?
17. Podsumowanie

Streszczenie

Czy spotkałeś się z opinią, że Facebook nie jest dobrym kanałem sprzedażowym? Włóż tę wypowiedź między bajki! Jeśli chcesz prowadzić skuteczny i efektywny marketing, który zapewni Ci wysoką sprzedaż na najbliższe lata, koniecznie działaj w social mediach. Autor udowadnia, że warto wykorzystać możliwości, które oferują Facebook i jego młodszy brat Instagram. Za pomocą konkretnych rad, dowiesz się, jak zacząć swoje działania w social mediach, a jeśli masz już wiedzę na ten temat – jak stopniowo stawać się prawdziwym „tygrysem”.

Dla kogo?

  • dla osób, które zaczynają swoją przygodę z reklamą internetową,

  • dla specjalistów ds. marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę,

  • dla przedsiębiorców, którzy pragną promować swoje produkty lub usługi w social mediach.

O autorze

Franciszek Georgiew to założyciel i szef agencji Social Tigers bazującej w swoich działaniach na doskonałej znajomości kanałów social media. Ma wieloletnie doświadczenie w kampaniach dla firm każdej wielkości. Przeprowadził setki szkoleń z social mediów dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych.