logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Feedback (i inne brzydkie słowa) – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Feedback (i inne brzydkie słowa)

Feedback (and Other Dirty Words)
Autorzy: M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish


Biznes Relacje Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie Zasoby ludzkie

16 min czytania
9 rozdziałów
11 czytelników



Spis treści:
1. Zacznij odbierać feedback jako coś pozytywnego i ucz się na błędach.
2. Feedback jest powszechnie stosowany i dobrze znany, lecz ze względu na nieumiejętne stosowanie - bardzo niepotrzebny.
3. Feedback wywołuje stres i negatywne emocje.
4. Aby się rozwijać, potrzebujemy jasnego i uzasadnionego feedbacku i pozytywnego nastawienia.
5. Rozmowa, zaufanie i przyjmowanie uwag to podstawa tworzenia pozytywnej kultury feedbacku.
6. Szukaj feedbacku z różnych źródeł i zadawaj sprecyzowane pytania.
7. Zadawaj konkretne pytania i kontroluj swoje prymitywne reakcje organizmu, aby czerpać z feedbacku tyle ile się da.
8. Aby zyskać pozytywny feedback, musisz znać siebie i analizować informacje krok po kroku.
9. Podsumowanie