Feedback (i inne brzydkie słowa)

Feedback (and Other Dirty Words)


Autorzy: M. Tamra Chandler, Laura Dowling Grealish



16 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Zacznij odbierać feedback jako coś pozytywnego i ucz się na błędach.
2. Feedback jest powszechnie stosowany i dobrze znany, lecz ze względu na nieumiejętne stosowanie- bardzo niepotrzebny.
3. Feedback wywołuje stres i negatywne emocje.
4. Aby się rozwijać, potrzebujemy jasnego i uzasadnionego feedbacku i pozytywnego nastawienia.
5. Rozmowa, zaufanie i przyjmowanie uwag to podstawa tworzenia pozytywnej kultury feedbacku.
6. Szukaj feedbacku z różnych źródeł i zadawaj sprecyzowane pytania.
7. Zadawaj konkretne pytania i kontroluj swoje prymitywne reakcje organizmu, aby czerpać z feedbacku tyle ile się da.
8. Aby zyskać pozytywny feedback, musisz znać siebie i analizować informacje krok po kroku.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Feedback (i inne brzydkie słowa ) (2019) to praktyczny przewodnik który pomoże zrozumieć, że tytułowy feedback wcale nie jest niczym strasznym. Dowiesz się, jak uniknąć negatywnych skojarzeń, które przychodzą na myśl po usłyszeniu tego obcego słowa. Od teraz każdy feedback będzie Ci przynosił tylko korzyści i przydatne porady.

Dla kogo?

  • Każdego, kto czuje się niekomfortowo kiedy daje lub otrzymuje feedback,

  • Przełożonych, którzy chcą pomóc innym wyciągać, jak najwięcej korzyści z feedbacku,

  • Ludzi stawiających na rozwój w miejscu pracy.

O autorach

M. Tamra Chandler jest dyrektorem generalnym i założycielką PeopleFirm, jednej z najlepszych amerykańskich firm konsultingowych w 2018 roku. PeopleFirm współpracuje z dużymi klientami takimi jak T-Mobile, Nordstrom, Nike oraz Fundacją Billa i Melindy Gatesów. Pomaga tym firmom w poprawie wewnętrznej kultury firmy i w zarządzaniu wydajnością.

Laura Dowling Grealish jest starszym konsultantem w firmie PeopleFirm.