Stworzona do sprzedaży
Odblokuj dostęp do 604 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Stworzona do sprzedaży. Zbuduj firmę, która przetrwa bez Ciebie
Built to Sell: Creating a Business That Can Thrive Without You
Autor: John Warrillow
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się jak zbudować firmę atrakcyjną dla potencjalnych nabywców.
2. Sukces danego przedsiębiorstwa leży w jego specjalizacji w konkretnej dziedzinie.
3. Aby odnieść długoterminowy sukces, zbuduj firmę, która będzie mogła działać bez ciebie.
4. Zatrudniaj co najmniej dwóch handlowców, wiedzących, jak dobrze sprzedawać twoją specjalistyczną usługę.
5. Zbytnie poleganie na jednym dużym kliencie, wystawia twoją firmę na niebezpieczeństwo i czyni ją nieatrakcyjną dla potencjalnych nabywców.
6. Oferta standardowych usług oszczędzi twój czas, doprowadzi do lepszego przepływu pieniężnego oraz uatrakcyjni twoją firmę w oczach potencjalnych nabywców.
7. Przygotuj dla swoich menedżerów benefity zachęcające ich do pozostania w firmie, nawet po jej sprzedaży.
8. Odpowiedni agent, aranżując spotkania z różnymi potencjalnymi nabywcami, pomoże ci sprzedać twoją firmę za najlepszą możliwą cenę.
9. Rób duże plany i twórz ostrożnie sformułowane plany, aby pozytywnie zaprezentować swoją firmę potencjalnym nabywcom.
10. Podsumowanie
16 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się jak zbudować firmę atrakcyjną dla potencjalnych nabywców.
2. Sukces danego przedsiębiorstwa leży w jego specjalizacji w konkretnej dziedzinie.
3. Aby odnieść długoterminowy sukces, zbuduj firmę, która będzie mogła działać bez ciebie.
4. Zatrudniaj co najmniej dwóch handlowców, wiedzących, jak dobrze sprzedawać twoją specjalistyczną usługę.
5. Zbytnie poleganie na jednym dużym kliencie, wystawia twoją firmę na niebezpieczeństwo i czyni ją nieatrakcyjną dla potencjalnych nabywców.
6. Oferta standardowych usług oszczędzi twój czas, doprowadzi do lepszego przepływu pieniężnego oraz uatrakcyjni twoją firmę w oczach potencjalnych nabywców.
7. Przygotuj dla swoich menedżerów benefity zachęcające ich do pozostania w firmie, nawet po jej sprzedaży.
8. Odpowiedni agent, aranżując spotkania z różnymi potencjalnymi nabywcami, pomoże ci sprzedać twoją firmę za najlepszą możliwą cenę.
9. Rób duże plany i twórz ostrożnie sformułowane plany, aby pozytywnie zaprezentować swoją firmę potencjalnym nabywcom.
10. Podsumowanie