Biznes XXI wieku

The Business of the 21st Century


Autor: Robert T. Kiyosaki



13 min czytania
6 rozdziałów



Spis treści:
1. Wstęp do książki Roberta T Kiyosaki’ego
2. Zasady nowej gry
3. Klucz do sukcesu w XXI wieku
4. Osiem powodów, dzięki którym powiesz marketingowi sieciowemu stanowcze: „TAK”
5. Twoja przyszłość to Twoja teraźniejszość – czym się kierować przy biznesowych wyborach?
6. „Biznes XXI wieku” autorstwa Roberta T. Kiyosaki’ego

Streszczenie

Robert T. Kiyosaki, w swojej książce pod tytułem "Biznes XXI wieku", ukazuje alternatywę dla pracy na etacie czy pomysłu biznesowego wymagającego od jego założyciela sporego kapitału. Jest nim oczywiście marketing sieciowy. Amerykański inwestor i mówca motywacyjny wnikliwie prezentuje szczegóły network marketingu, jednocześnie pokazując jego perspektywy i mocne strony.

Dla kogo?

  • dla osób poszukujących pomysłu na biznes,

  • dla osób myślących o założeniu własnej działalności,

  • dla osób zainteresowanych marketingiem sieciowym.

O autorze

Robert T. Kiyosaki jest przedsiębiorcą, autorem i pedagogiem finansów osobistych. Pod marką 'Bogaty ojciec' opublikował 26 książek, których sprzedaż przekroczyła 27 milionów na całym świecie. Założył wiele przedsiębiorstw, a wśród nich Rich Global LLC i Rich Dad Company. Jest również inwestorem i osobowością radiową.