Wszystko pod kontrolą
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Wszystko pod kontrolą. Gra w pracę i biznes zwany życiem
Making It All Work: Winning at the Game of Work and the Business of Life
Autor: David Allen
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak możesz być produktywny/-a w znaczący sposób, a nie tylko zajęty bezwartościowymi czynnościami.
2. Łatwo nas rozproszyć, dlatego też tracimy orientację w naszych priorytetach.
3. Aby w pełni wykorzystać swój potencjał, musisz być zarówno kreatywny/-a, jak i dobrze zorganizowany/-a.
4. Zacznij zapisywać wszystkie swoje pomysły i zadania.
5. Uporządkuj swoje pomysły i określ proste, możliwe do wykonania zadania, aby je zrealizować.
6. Uporządkuj zadania w kategorie według tego, kiedy i gdzie będziesz je wykonywał/-a.
7. Regularnie przeglądaj swoje listy i przestrzeń roboczą, żebyś nie dał/-a się przytłoczyć.
8. Upewnij się, że Twoje codzienne zadania mają sens, organizując je w projekty, które przybliżają Cię do osiągnięcia długoterminowych celów.
9. Organizacje muszą określić swoją wizję kierunku, w którym chcą podążać oraz zasady, którymi będą się kierować, aby tam dotrzeć.
10. Zdefiniuj swoją własną ścieżkę i swoje osobiste wartości, a następnie odważnie odpowiedz na wielkie życiowe pytania.
11. Podsumowanie
16 min czytania
11 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak możesz być produktywny/-a w znaczący sposób, a nie tylko zajęty bezwartościowymi czynnościami.
2. Łatwo nas rozproszyć, dlatego też tracimy orientację w naszych priorytetach.
3. Aby w pełni wykorzystać swój potencjał, musisz być zarówno kreatywny/-a, jak i dobrze zorganizowany/-a.
4. Zacznij zapisywać wszystkie swoje pomysły i zadania.
5. Uporządkuj swoje pomysły i określ proste, możliwe do wykonania zadania, aby je zrealizować.
6. Uporządkuj zadania w kategorie według tego, kiedy i gdzie będziesz je wykonywał/-a.
7. Regularnie przeglądaj swoje listy i przestrzeń roboczą, żebyś nie dał/-a się przytłoczyć.
8. Upewnij się, że Twoje codzienne zadania mają sens, organizując je w projekty, które przybliżają Cię do osiągnięcia długoterminowych celów.
9. Organizacje muszą określić swoją wizję kierunku, w którym chcą podążać oraz zasady, którymi będą się kierować, aby tam dotrzeć.
10. Zdefiniuj swoją własną ścieżkę i swoje osobiste wartości, a następnie odważnie odpowiedz na wielkie życiowe pytania.
11. Podsumowanie