Jak działa Google

How Google Works


Autorzy: Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg



14 min czytania
9 rozdziałów



Spis treści:
1. Odkryj tajniki Google'a, dzięki którym będziesz mógł promować innowacyjność we własnej firmie.
2. Świetne produkty tworzone przez fenomenalnych pracowników są kluczowe dla sukcesu firmy.
3. Traktuj priorytetowo kwestie związane z rekrutacją i utrzymaniem kreatywnych pracowników.
4. Stwórz kreatywną, swobodną kulturę firmy, która przyciąga pracowników dążących do doskonałości.
5. By być przygotowanym na nowe wyzwania, warto opracować strategiczne fundamenty, które pozostawią miejsce na ewentualne zmiany.
6. Jeżeli przewodzisz kreatywnymi ludźmi, masz obowiązek zainicjować aktywną dyskusję, a nie podejmować decyzje.
7. Kreatywni ludzie doskonale czują się w warunkach otwartego środowiska pracy opartego na współpracy.
8. Innowacyjności nie da się sztucznie wymusić, ale można stworzyć klimat, który będzie jej sprzyjać.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Jak działa Google zawiera wskazówki biznesowe z jednego z największych osiągnięć w historii start-upów technologicznych. Napisana przez byłych członków ścisłego kierownictwa firmy, książka ta przedstawia, krok po kroku, drogę jaką Google podążało aby osiągnąć sukces; plan, którym może podążać również Twoja firma.

Dla kogo?

  • CEO lub menedżerów nowo powstałych przedsiębiorstw,

  • Każdego, z pomysłem na start-up, który szuka szybkiej drogi do sukcesu,

  • Wszystkich zainteresowanych kulisami pracy w Google.

O autorach

Eric Schmidt pełnił funkcję dyrektora generalnego, prezesa i dyrektora wykonawczego Google, zanim objął kierownictwo nad spółką Alphabet (spółka "matka" Google) w latach 2015-2018.

Jonathan Rosenberg kierował zespołem ds. produktów Google w latach 2002-2011, a obecnie doradza zarządowi Alphabet.