Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów

Stillness Is the Key


Autor: Ryan Holiday



21 min czytania
12 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Wykorzystaj moc bezruchu
2. W zabieganym, hałaśliwym świecie, spokój jest kluczem do spokoju, jasności i szczęścia.
3. Zwolnienie tempa i opieranie się naszym przeczuciom może przeprowadzić nas przez najtrudniejsze kryzysy.
4. Żyj w teraźniejszości i ograniczaj czynniki wpływające na Twoje życie.
5. Pisanie dziennika może pomóc Ci w głębokiej refleksji nad swoim życiem i w jasnym myśleniu.
6. Kultywowanie ciszy pomoże Ci naprawdę usłyszeć.
7. Możemy być naprawdę szczęśliwi tylko wtedy, gdy mamy spokojne dusze i spokojne umysły.
8. Pokonanie pragnień i zaakceptowanie tego, że masz dość, pozwoli Ci żyć w zadowoleniu.
9. Kąpiel w pięknie może pomóc Ci uspokoić się i oczyścić.
10. Aktywność fizyczna jest ważna dla spokoju, a kultywowanie hobby to dobre miejsce, by zacząć.
11. Umiarkowanie i sen pomogą Ci utrzymać się w najlepszej formie.
12. Podsumowanie

Streszczenie

"Stillness Is the Key" pokazuje nam, jak ważny jest bezruch, czyli zdolność do jasnego myślenia, unikania rozproszenia, pokonywania impulsów i odnajdywania szczęścia. Czerpiąc z mądrości największych filozofów historii, a także z nawyków wybitnych sportowców, liderów i artystów, ten tekst pokazuje, jak osiągnięcie bezruchu jest potężnym sposobem na znalezienie zadowolenia i sukcesu w życiu.

Dla kogo?

  • Dla osób zabieganych, szukających ucieczki od ciągłego rozpraszania uwagi przez współczesne życie,

  • Dla osób zapracowanych, które potrzebują więcej równowagi, spokoju i skupienia,

  • Dla osób żyjących w szybkim tempie, które chcą zwolnić obroty.

O autorze

Ryan Holiday to światowej sławy strateg, pisarz i domorosły filozof. Zaczął swoją karierę mając 19 lat i od razu pracował dla uznanych pisarzy takich jak Tucker Max czy Robert Greene. Mając 21 lat został jednym z szefów marketingu międzynarodowej marki modowej American Apparel. Potem pomagał jeszcze większym: jego klienci to między innymi Tony Robbins, Tim Ferriss, Google a także wydawnictwo Penguin.