Who Not How: The Formula to Achieve Bigger Goals Through Accelerating Teamwork



Autorzy: Dan Sullivan, Benjamin Hardy



16 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Naucz się efektywnie powierzać innym zadania i skoncentruj się na swoich unikalnych umiejętnościach.
2. 'Ktoś' może pomóc Ci skoncentrować się na Twoich unikalnych zdolnościach i umożliwić realizację Twoich celów.
3. "Ktoś" wzbogaca Twoją wizję i podnosi Twoją wydajność.
4. Prokrastynacja może być zgubna dla Twojej pewności siebie i dobrego samopoczucia, jest jednak również oznaką roztropności.
5. Z czasem ani czas ani pieniądze nie będą przeszkodą.
6. Liderzy transformacyjni dbają o wyniki, a nie o przebieg wydarzeń.
7. Budowanie wartościowych relacji zapewnia, że mają one charakter transformacyjny, a nie transakcyjny.
8. Kolaboracja poszerza twoją swobodę w dążeniu do celu.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Who Not How (2020) opisuje zupełnie nowy sposób postrzegania przedsiębiorczości, wyznaczania nowych celów i podejmowania działań zespołowych.
Stworzony przez trenera biznesu Dana Sullivana sposób myślenia Who Not How pokazuje, jak ważne jest zlecanie zadań innym. Oferując im pomoc w osiąganiu celów, zyskasz więcej wolnego czasu, zwiększysz swoje dochody i nawiążesz wartościowe, trwałe relacje zawodowe.

Dla kogo?

  • Aspirujących biznesmenów, chcących wprowadzić w życie swój pomysł na biznes,

  • Wypalonych zawodowo profesjonalistów poszukujących więcej wolnego czasu,

  • Perfekcjonistów poszukujących lekarstwa na prokrastynację.

O autorach

Dan Sullivan jest trenerem przedsiębiorczości, konsultantem i planistą strategicznym. Jako założyciel i prezes The Strategic Coach Inc., Sullivan pomagał przedsiębiorcom na całym świecie osiągnąć cele osobiste i zawodowe.

Benjamin Hardy jest psychologiem organizacyjnym, który zrobił doktorat na Uniwersytecie w Clemson. Z jego praktycznych porad skorzystało już ponad 100 milionów czytelników. Hardy często współpracuje z czasopismami takimi jak Forbes, Fortune i Psychology Today.