Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne

Inspired: How to Create Tech Products Customers Love


Autor: Marty Cagan



15 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Wielcy specjaliści ds. zarządzania produktem są inteligentni, skoncentrowani i 'dwujęzyczni' zarówno w zakresie technologii, jak i biznesu.
2. Specjaliści ds. zarządzania produktem tworzą wokół siebie odpowiednie zespoły produktowe o jasno zdefiniowanych rolach.
3. Spraw, by priorytetem stało się zaprojektowanie doświadczeń użytkownika: Stwórz pełny zespół UX i pomóż im przyczynić się do rozwoju projektu.
4. Specjalista ds. zarządzania produktem ma za zadanie nieustannie odkrywać i oceniać możliwości związane z produktami.
5. Rozpoznanie produktu: Sprawdź, czy Twój produkt jest wartościowy, użyteczny i możliwy do zrealizowania poprzez zdefiniowanie i przetestowanie pierwszego, minimalnego produktu.
6. Wykorzystaj prototypy wysokiej jakości, aby skutecznie przekazać informacje o produkcie i przetestować go na prawdziwych użytkownikach.
7. Użyj program charter user, aby zrozumieć swoich klientów i zdobyć rekomendacje dla swojego pomysłu.
8. Proces zarządzania produktem polega na dokonywaniu wyborów: Użyj person i zasad produktu, żeby sobie w tym pomóc.
9. Wprowadzając poprawki do swojego produktu staraj się dokładnie przemyśleć, co chcesz osiągnąć i wprowadzaj je delikatnie.
10. Podsumowanie

Streszczenie

Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne omawia wzorce tworzenia efektywnych produktów programistycznych oraz opisuje typowe błędy i sposoby ich unikania. Zawarte w niej lekcje mają zastosowanie w różnych środowiskach produktowych, od początkujących start-upów po duże korporacje.

Dla kogo?

  • Dla wszystkich zainteresowanych tym, jak powstają wspaniałe produkty programistyczne,

  • Każdego, pracującego lub chcącego pracować w branży związanej z tworzeniem oprogramowania,

  • Każdego, kto chciałby tworzyć innowacyjne produkty software'owe.

O autorze

Marty Cagan brał udział w definiowaniu i budowaniu jednych z najbardziej udanych produktów naszych czasów w serwisach eBay, AOL i Netscape Communications. Jest założycielem Silicon Valley Product Group, gdzie pomaga firmom rozwijać ich organizacje produktowe i strategie tworzenia świetnych produktów.