Zainspirowani
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne
Inspired: How to Create Tech Products Customers Love
Autor: Marty Cagan
Spis treści:
1. Wielcy specjaliści ds. zarządzania produktem są inteligentni, skoncentrowani i 'dwujęzyczni' zarówno w zakresie technologii, jak i biznesu.
2. Specjaliści ds. zarządzania produktem tworzą wokół siebie odpowiednie zespoły produktowe o jasno zdefiniowanych rolach.
3. Spraw, by priorytetem stało się zaprojektowanie doświadczeń użytkownika: Stwórz pełny zespół UX i pomóż im przyczynić się do rozwoju projektu.
4. Specjalista ds. zarządzania produktem ma za zadanie nieustannie odkrywać i oceniać możliwości związane z produktami.
5. Rozpoznanie produktu: Sprawdź, czy Twój produkt jest wartościowy, użyteczny i możliwy do zrealizowania poprzez zdefiniowanie i przetestowanie pierwszego, minimalnego produktu.
6. Wykorzystaj prototypy wysokiej jakości, aby skutecznie przekazać informacje o produkcie i przetestować go na prawdziwych użytkownikach.
7. Użyj program charter user, aby zrozumieć swoich klientów i zdobyć rekomendacje dla swojego pomysłu.
8. Proces zarządzania produktem polega na dokonywaniu wyborów: Użyj person i zasad produktu, żeby sobie w tym pomóc.
9. Wprowadzając poprawki do swojego produktu staraj się dokładnie przemyśleć, co chcesz osiągnąć i wprowadzaj je delikatnie.
10. Podsumowanie
15 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Wielcy specjaliści ds. zarządzania produktem są inteligentni, skoncentrowani i 'dwujęzyczni' zarówno w zakresie technologii, jak i biznesu.
2. Specjaliści ds. zarządzania produktem tworzą wokół siebie odpowiednie zespoły produktowe o jasno zdefiniowanych rolach.
3. Spraw, by priorytetem stało się zaprojektowanie doświadczeń użytkownika: Stwórz pełny zespół UX i pomóż im przyczynić się do rozwoju projektu.
4. Specjalista ds. zarządzania produktem ma za zadanie nieustannie odkrywać i oceniać możliwości związane z produktami.
5. Rozpoznanie produktu: Sprawdź, czy Twój produkt jest wartościowy, użyteczny i możliwy do zrealizowania poprzez zdefiniowanie i przetestowanie pierwszego, minimalnego produktu.
6. Wykorzystaj prototypy wysokiej jakości, aby skutecznie przekazać informacje o produkcie i przetestować go na prawdziwych użytkownikach.
7. Użyj program charter user, aby zrozumieć swoich klientów i zdobyć rekomendacje dla swojego pomysłu.
8. Proces zarządzania produktem polega na dokonywaniu wyborów: Użyj person i zasad produktu, żeby sobie w tym pomóc.
9. Wprowadzając poprawki do swojego produktu staraj się dokładnie przemyśleć, co chcesz osiągnąć i wprowadzaj je delikatnie.
10. Podsumowanie