Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less



Autor: Joe Pulizzi



11 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak przyciągać klientów poprzez tworzenie treści służących poprawie ich życia.
2. Content marketing pomaga Ci przyciągnąć uwagę klientów za sprawą informacji, których pragną.
3. Po pierwsze, bądź świadomy treści. Następnie ustal swoją niszę. Na koniec zainspiruj innych swoją historią.
4. Poznaj swoją publiczność! Kiedy to zrobisz, znajdziesz swoją niszę, a następnie oddaną grupę odbiorców.
5. Treść musi kiedyś powstać! Zbierz najlepszy zespół i pamiętaj o organizacji, aby utrzymać wszystko na właściwym torze.
6. Wykorzystaj strategie udostępniania i SEO, aby promować swoje treści na wielką skalę.
7. Wykorzystaj swoje narzędzia, aby upewnić się, że Twoje treści robią swoje. Rzetelne wskaźniki pomogą Ci dopracować metodę działania.
8. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "Epic Content Marketing" uczy, jak krok po kroku opanować jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie marketingu produktów. Poznanie swoich odbiorców i zebranie najwyższej klasy zespołu ds. treści to tylko niektóre z kluczowych elementów potrzebnych do stworzenia udanej strategii i zdobycia przewagi na wysoce konkurencyjnym rynku.

Dla kogo?

  • Dla przedsiębiorców, którzy sprzedają niszowe produkty

  • Dla marketingowców, którzy chcą wyprzedzić konkurencję

  • Dla tych, którzy nie wiedzą, jak zacząć reklamować swój produkt w obecnych czasach

O autorze

Joe Pulizzi jest przedsiębiorcą, mówcą, autorem i podcasterem. Jest założycielem wielu startupów, w tym Content Marketing Institute (CMI), wiodącego zasobu edukacyjnego w zakresie marketingu treści dla marek korporacyjnych, uznanego za najszybciej rozwijającą się biznesową firmę medialną przez magazyn Inc. w 2014 i 2015 roku.