logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Epic Content Marketing – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break Through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

Autor: Joe Pulizzi


Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość

11 min czytania
8 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak przyciągać klientów poprzez tworzenie treści służących poprawie ich życia.
2. Content marketing pomaga Ci przyciągnąć uwagę klientów za sprawą informacji, których pragną.
3. Po pierwsze, bądź świadomy treści. Następnie ustal swoją niszę. Na koniec zainspiruj innych swoją historią.
4. Poznaj swoją publiczność! Kiedy to zrobisz, znajdziesz swoją niszę, a następnie oddaną grupę odbiorców.
5. Treść musi kiedyś powstać! Zbierz najlepszy zespół i pamiętaj o organizacji, aby utrzymać wszystko na właściwym torze.
6. Wykorzystaj strategie udostępniania i SEO, aby promować swoje treści na wielką skalę.
7. Wykorzystaj swoje narzędzia, aby upewnić się, że Twoje treści robią swoje. Rzetelne wskaźniki pomogą Ci dopracować metodę działania.
8. Podsumowanie