Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses



Autor: Joe Pulizzi



12 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Zostań ekspertem w dziedzinie tworzenia treści.
2. Marketing treści może przyciągnąć odbiorców znacznie skuteczniej niż tradycyjna reklama.
3. Po odkryciu swojej niszy, możesz znaleźć swoją docelową publiczność.
4. Dzięki unikalnym i ukierunkowanym treściom możesz się wyróżnić i usytuować jako ekspert.
5. Wykorzystaj odpowiednią platformę, aby dotrzeć do swoich odbiorców i utrzymaj ich dzięki kalendarzowi treści.
6. Email, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i influencerzy to ważne narzędzia do zwiększania liczby odbiorców.
7. Usprawnij swój biznes poprzez dywersyfikację, dodawanie kanałów i kupowanie aktywów treści.
8. Istnieje wiele możliwości generowania dochodów za pomocą swoich treści już na samym początku.
9. Podsumowanie

Streszczenie

Książka "Content, Inc" to przydatny i praktyczny podręcznik o tym, jak wykorzystać zarządzanie treścią do wprowadzenia na rynek swojego biznesu, przyciągnięcia publiczności i przedstawienia światu swoich pomysłów. Jest pełna wskazówek i sztuczek, które pomogą Ci przekształcić tę publiczność w lojalnych subskrybentów i pozwolą Ci zdywersyfikować swoją markę i awansować do czołówki w Twojej branży.

Dla kogo?

  • Dla założycieli nowych startupów

  • Dla influencerów, którzy chcą stworzyć swoją markę

  • Dla przedsiębiorców, którzy chcą dogonić dobę internetu

O autorze

Joe Pulizzi jest przedsiębiorcą, mówcą, autorem i podcasterem. Jest założycielem wielu startupów, w tym Content Marketing Institute (CMI), wiodącego zasobu edukacyjnego w zakresie marketingu treści dla marek korporacyjnych, uznanego za najszybciej rozwijającą się biznesową firmę medialną przez magazyn Inc. w 2014 i 2015 roku.