logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The Brand Gap – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

Autor: Marty Neumeier


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość

11 min czytania
8 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Zobacz, jak wypełnić lukę między kreatywnością a skuteczną strategią i sprawić, by Twojej marce nie można było się oprzeć.
2. Stwórz charyzmatyczną markę, wypełniając ‘lukę marki’ między strategią a kreatywnością
3. Odnoszące sukcesy marki wiedzą, co robią i dlaczego ma to znaczenie, a co ważne, trzymają się tego!
4. Wydajna kooperacja jest niezbędna do wykreowania charyzmatycznej marki.
5. Chcąc mieć pewność, że Twoja marka zostanie wyróżniona, staraj się szukać innowacyjnych sposobów na wyrażenie swoich innowacyjnych pomysłów.
6. Stosuj testy walidacyjne, aby sprawdzić, czy Twoje działania wizerunkowe i przekazy działają.
7. Pielęgnując swoją markę, dbasz o to, by nie traciła na sile i nie stawała się nużąca.
8. Podsumowanie końcowe