The Brand Gap: How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design



Autor: Marty Neumeier



11 min czytania
8 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Zobacz, jak wypełnić lukę między kreatywnością a skuteczną strategią i sprawić, by Twojej marce nie można było się oprzeć.
2. Stwórz charyzmatyczną markę, wypełniając ‘lukę marki’ między strategią a kreatywnością
3. Odnoszące sukcesy marki wiedzą, co robią i dlaczego ma to znaczenie, a co ważne, trzymają się tego!
4. Wydajna kooperacja jest niezbędna do wykreowania charyzmatycznej marki.
5. Chcąc mieć pewność, że Twoja marka zostanie wyróżniona, staraj się szukać innowacyjnych sposobów na wyrażenie swoich innowacyjnych pomysłów.
6. Stosuj testy walidacyjne, aby sprawdzić, czy Twoje działania wizerunkowe i przekazy działają.
7. Pielęgnując swoją markę, dbasz o to, by nie traciła na sile i nie stawała się nużąca.
8. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Dzięki książce "The Brand Gap" zrozumiesz, w jaki sposób silna marka może zapewnić Twojej firmie przewagę nad konkurencją. Gdy nauczysz się, jak wdrożyć pięć zasad brandingu opisanych w tej książce, zrozumiesz, że wypełniając lukę między strategią a kreatywnością, będziesz w stanie stworzyć markę, której nie można się oprzeć i która sprawi, że klienci Cię zauważą.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Marty Neumeier jest ekspertem od brandingu, który współpracował z Apple, Netscape, Eastman Kodak i innymi kultowymi firmami.