Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Co chce wiedzieć klient? – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeCo chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
Autor: Marcus SheridanBiznes Marketing i reklama Sprzedaż
17 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników
Spis treści:
1. Poznaj metodę marketingu transformacyjnego.
2. Chcąc zbliżyć się do konsumentów, firmy muszą zmierzyć się z ich lękami.
3. Firma CarMax stanowi odzwierciedlenie filozofii 'They Ask You Answer'.
4. Są cztery kluczowe czynniki, na które firmy powinny zwrócić uwagę podczas tworzenia treści online.
5. Priorytety firm względem słuchania często odbiegają od ideału.
6. Informowanie klientów ułatwia życie wszystkim.
7. Kluczowym czynnikiem 'They Ask You Answer' jest edukacja.
8. Filmy stają się coraz istotniejszym instrumentem marketingowym.
9. Marketing dialogowy jest niezbędny dla sukcesu przyszłych przedsiębiorstw.
10. Podsumowanie końcowe