Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer


Autor: Marcus Sheridan



17 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj metodę marketingu transformacyjnego.
2. Chcąc zbliżyć się do konsumentów, firmy muszą zmierzyć się z ich lękami.
3. Firma CarMax stanowi odzwierciedlenie filozofii 'They Ask You Answer'.
4. Są cztery kluczowe czynniki, na które firmy powinny zwrócić uwagę podczas tworzenia treści online.
5. Priorytety firm względem słuchania często odbiegają od ideału.
6. Informowanie klientów ułatwia życie wszystkim.
7. Kluczowym czynnikiem 'They Ask You Answer' jest edukacja.
8. Filmy stają się coraz istotniejszym instrumentem marketingowym.
9. Marketing dialogowy jest niezbędny dla sukcesu przyszłych przedsiębiorstw.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Co chce wiedzieć klient? (2017) przedstawia nową filozofię marketingową. Zamiast polegania na krzykliwych reklamach i artykułach naszpikowanych słowami kluczowymi, autor Marcus Sheridan zachęca firmy do korzystania z wartościowych treści internetowych, które faktycznie mają na celu edukowanie klientów i zdobywanie ich zaufania.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorze

Marcus Sheridan to specjalista od treści cyfrowych i marketingu. Jest założycielem popularnego bloga poświęconemu marketingowi i rozwoju osobitemu The Sales Lion.