Co chce wiedzieć klient?
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
Autor: Marcus Sheridan
Spis treści:
1. Poznaj metodę marketingu transformacyjnego.
2. Chcąc zbliżyć się do konsumentów, firmy muszą zmierzyć się z ich lękami.
3. Firma CarMax stanowi odzwierciedlenie filozofii 'They Ask You Answer'.
4. Są cztery kluczowe czynniki, na które firmy powinny zwrócić uwagę podczas tworzenia treści online.
5. Priorytety firm względem słuchania często odbiegają od ideału.
6. Informowanie klientów ułatwia życie wszystkim.
7. Kluczowym czynnikiem 'They Ask You Answer' jest edukacja.
8. Filmy stają się coraz istotniejszym instrumentem marketingowym.
9. Marketing dialogowy jest niezbędny dla sukcesu przyszłych przedsiębiorstw.
10. Podsumowanie końcowe
17 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Poznaj metodę marketingu transformacyjnego.
2. Chcąc zbliżyć się do konsumentów, firmy muszą zmierzyć się z ich lękami.
3. Firma CarMax stanowi odzwierciedlenie filozofii 'They Ask You Answer'.
4. Są cztery kluczowe czynniki, na które firmy powinny zwrócić uwagę podczas tworzenia treści online.
5. Priorytety firm względem słuchania często odbiegają od ideału.
6. Informowanie klientów ułatwia życie wszystkim.
7. Kluczowym czynnikiem 'They Ask You Answer' jest edukacja.
8. Filmy stają się coraz istotniejszym instrumentem marketingowym.
9. Marketing dialogowy jest niezbędny dla sukcesu przyszłych przedsiębiorstw.
10. Podsumowanie końcowe