Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With Impact



Autor: Jocelyn K. Glei



13 min czytania
10 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Poznaj wskazówki i sztuczki stojące za niektórymi z najbardziej udanych kreatywnych biznesów.
2. Każda wielka, odnosząca sukcesy firma zaczyna się od zdefiniowania celu, który koncentruje się na zaspokojeniu potrzeby.
3. Stwórz system operacyjny, który promuje elastyczność i rozwój.
4. Kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie jednego produktu, który będzie zachwycać użytkowników, a następnie przykuwać ich uwagę prostotą.
5. Nigdy nie zaczynasz od świetnego produktu: rozwijasz go poprzez eksperymenty, porażki i informacje zwrotne.
6. Stwórz armię zwolenników, traktując klientów indywidualnie i przekazując im swoje sekrety.
7. By ludzie zaczęli mówić o Twojej marce lub firmie, spraw, by historia Twojej firmy stała się częścią ich życia.
8. Podstawą prowadzenia skutecznego i wydajnego zespołu jest promowanie całkowitej przejrzystości.
9. Chcąc, by najlepsi ludzie stali się liderami, należy postrzegać tę rolę w pozytywnym świetle.
10. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Make Your Mark przedstawia mądrość i wskazówki 21 przedsiębiorców i twórców odnoszących największe sukcesy w ciągu ostatnich kilku lat. Artyści, programiści, deweloperzy i pisarze dzielą się sekretami i pomysłami, które pomogły im szturmem zdobyć swoje rynki.

Dla kogo?

  • Dla osób prowadzących własny biznes

  • dla osób stawiających na rozwój osobisty

  • dla osób przedsiębiorców kreatywnych i przedsiębiorczych

O autorze

Jocelyn K. Glei mieszka w Los Angeles i specjalizuje się w pomaganiu innym w maksymalnym wykorzystaniu życia, zarówno zawodowo, jak i osobiście. Jako nowoczesna ekspertka w dziedzinie produktywności, ma szczególną obsesję na punkcie znajdowania sposobów na zachowanie kreatywności pośród wielu współczesnych czynników rozpraszających.