Make Your Mark
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Make Your Mark: The Creative’s Guide to Building a Business With Impact
Autor: Jocelyn K. Glei
Spis treści:
1. Poznaj wskazówki i sztuczki stojące za niektórymi z najbardziej udanych kreatywnych biznesów.
2. Każda wielka, odnosząca sukcesy firma zaczyna się od zdefiniowania celu, który koncentruje się na zaspokojeniu potrzeby.
3. Stwórz system operacyjny, który promuje elastyczność i rozwój.
4. Kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie jednego produktu, który będzie zachwycać użytkowników, a następnie przykuwać ich uwagę prostotą.
5. Nigdy nie zaczynasz od świetnego produktu: rozwijasz go poprzez eksperymenty, porażki i informacje zwrotne.
6. Stwórz armię zwolenników, traktując klientów indywidualnie i przekazując im swoje sekrety.
7. By ludzie zaczęli mówić o Twojej marce lub firmie, spraw, by historia Twojej firmy stała się częścią ich życia.
8. Podstawą prowadzenia skutecznego i wydajnego zespołu jest promowanie całkowitej przejrzystości.
9. Chcąc, by najlepsi ludzie stali się liderami, należy postrzegać tę rolę w pozytywnym świetle.
10. Podsumowanie końcowe
13 min czytania
10 rozdziałów
Spis treści:
1. Poznaj wskazówki i sztuczki stojące za niektórymi z najbardziej udanych kreatywnych biznesów.
2. Każda wielka, odnosząca sukcesy firma zaczyna się od zdefiniowania celu, który koncentruje się na zaspokojeniu potrzeby.
3. Stwórz system operacyjny, który promuje elastyczność i rozwój.
4. Kluczem do sukcesu jest zaprojektowanie jednego produktu, który będzie zachwycać użytkowników, a następnie przykuwać ich uwagę prostotą.
5. Nigdy nie zaczynasz od świetnego produktu: rozwijasz go poprzez eksperymenty, porażki i informacje zwrotne.
6. Stwórz armię zwolenników, traktując klientów indywidualnie i przekazując im swoje sekrety.
7. By ludzie zaczęli mówić o Twojej marce lub firmie, spraw, by historia Twojej firmy stała się częścią ich życia.
8. Podstawą prowadzenia skutecznego i wydajnego zespołu jest promowanie całkowitej przejrzystości.
9. Chcąc, by najlepsi ludzie stali się liderami, należy postrzegać tę rolę w pozytywnym świetle.
10. Podsumowanie końcowe