Infectious Generosity: The Ultimate Idea Worth Spreading



Autor: Chris Anderson



12 min czytania
6 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Odkryj sekret dobrze rozwijających się firm i kultur korporacyjnych: hojność.
2. Przyjrzyjmy się bliżej hojności
3. Kultura dawania
4. Efekt falowania
5. Hojność motywuje do lepszych praktyk biznesowych
6. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Infectious Generosity (2024) przedstawia, w jaki sposób akty darowizny mogą wywołać efekt falowania w kultywowaniu pozytywnych zmian społecznych. Dowodzi to, że strategiczna filantropia korporacyjna skoncentrowana na odpowiedzialności może rozwijać talenty, zyskiwać lojalność klientów i napędzać politykę promującą zdrowie i równouprawnienie dla wszystkich.

Dla kogo?

  • Dla osób prowadzących własny biznes

  • dla osób interesujących się psychologią

  • dla osób zajmujących się sprawami komunikacji międzyludzkiej

O autorze

Chris Anderson jest autorem i przedsiębiorcą. Jest synem misjonarzy, którzy pracowali w Pakistanie. Ukończył studia na Uniwersytecie Oksfordzkim, pracował dla różnych gazet (był między innymi redaktorem biznesowym w The Economist i redaktorem naczelnym magazynu Wired) i uruchomił ponad 100 udanych magazynów i stron internetowych. Od 2001 roku jest kuratorem konferencji TED.