logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Strategia błękitnego oceanu – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Strategia błękitnego oceanu: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Blue Ocean Shift: Beyond Competing - Proven Steps to Inspire Confidence and Seize New Growth
Autorzy: W. Chan Kim, Renée Mauborgne


Biznes Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie

18 min czytania
12 rozdziałów
8 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Wypłyń na wielki błękitny ocean nowych rynków.
2. Prześcignij konkurencję dzięki zmianie kursu w kierunku błękitnego oceanu.
3. Istnieją określone sposoby tworzenia nowych rynków.
4. Cztery cechy kształtują szczególnie silną perspektywę stratega błękitnego oceanu.
5. Element ludzki jest kluczowy dla procesu błękitnego oceanu.
6. Oceń swoją sytuację przed wyruszeniem w podróż po błękitnym oceanie.
7. Porównaj swoją wartość konkurencyjną z wartością rywala, aby uzyskać jasny obraz swojej pozycji.
8. Zrób wykres doświadczeń klienta, aby uczynić swój produkt bardziej dostępnym.
9. Wykorzystaj proste ramy, aby odkryć ogrom możliwości.
10. Opracuj swoją opcję błękitnego oceanu, kwestionując przyjęte założenia za pomocą serii pytań.
11. Sprowadź swoich najlepszych ludzi, wybierz najlepszą opcję błękitnego oceanu i wykonaj ruch.
12. Podsumowanie