logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Komunikacja w kryzysie – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Komunikacja w kryzysie. Jak zrozumieć i kształtować zachowanie konsumentów, aby wasza marka cieszyła się jeszcze większym zaufaniem

Communicate in a Crisis: Understand, Engage and Influence Consumer Behaviour to Maximize Brand Trust
Autor: Kate Hartley


Biznes Budowanie marki Firma Public Relations Zarządzanie ryzykiem

20 min czytania
10 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Dowiesz się, jak stworzyć plan komunikacji kryzysowej umożliwiający twojej firmie przetrwanie każdej z burz.
2. Konsumenci budują ścisłe relacje z markami, które funkcjonują w przejrzysty i autentyczny sposób.
3. Marki mogą na różnorakie sposoby wywoływać oburzenie swoich klientów.
4. Media społecznościowe dają konsumentom możliwość pogrążenia marki.
5. Pierwszym krokiem podczas opracowywania planu komunikacji w czasie kryzysu, jest zdefiniowanie tego, czym właściwie jest „kryzys” dla twojej marki.
6. Przetrwanie twojej marki zależy od twojego kryzysowego planu.
7. W przypadku zaistnienia kryzysu, marki muszą reagować szybko i precyzyjnie.
8. Rzeczowa komunikacja w dobie kryzysu jest kluczowa dla zbudowania zaufania.
9. Przewódcy powinni przeprowadzać swoje firmy przez okres kryzysu, w sposób jasny i empatyczny, a także podejmując konkretne decyzje.
10. Podsumowanie