logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Firma, czyli Ty – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Firma, czyli Ty

Company of One: Why Staying Small Is the Next Big Thing for Business
Autor: Paul Jarvis


Biznes Firma Przedsiębiorczość Relacje z klientami Zarządzanie

21 min czytania
12 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Zapoznaj się z alternatywną strategią na odniesienie sukcesu w biznesie.
2. Firma, czyli Ty odrzuca ideę dążenia do wzrostu dla samego wzrostu, przyjmując bardziej holistyczne spojrzenie na świat.
3. Jednoosobowe spółki różnią się od tradycyjnych małych firm lub form samozatrudnienia.
4. Nie rezygnuj z pracy - rozwiń swoją firmę prowadząc działalności poboczne.
5. Zamień swoją pracę w pasję, a nie odwrotnie.
6. Skieruj się do konkretnej grupy odbiorców i znajdź swoją niszę.
7. Wykorzystaj siłę prostoty i charakteru.
8. Ucz się od swojej grupy docelowej i nawiązuj z nią relacje.
9. Unikaj dużych inwestycji z góry i staraj się osiągać zyski tak szybko i tanio, jak to możliwe.
10. Pozwól, aby Twoja firma stopniowo rosła poprzez efekt kuli śnieżnej i dodawaj inwestycje w miarę jej rozwoju.
11. Skup się na obsłudze i utrzymaniu klienta.
12. Podsumowanie końcowe