logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki ReWork – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 


Biznes Firma Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Zarządzanie

16 min czytania
11 rozdziałów
10 czytelników



Spis treści:
1. Aby założyć własną firmę, potrzebujesz mniej niż myślisz – wystartuj, jak tylko stworzysz podwaliny swojego biznesu.
2. Pokaż, że Ci zależy!
3. Zadbaj o to, aby Twój produkt był niepowtarzalny, abyś mógł dzielić się wszystkim, co wiesz.
4. Doceniaj dobre strony bycia małym, ale nie zapominaj, że prowadzisz działalność gospodarczą.
5. Mniej znaczy więcej - zacznij mówić 'nie' i utrzymuj swój produkt na możliwie niskim poziomie.
6. Nie naśladuj wielkich korporacji w marketingu i komunikacji - bądź szczery, osobisty i elastyczny.
7. Stwórz środowisko, w którym ludzie zarządzają sobą i uczciwie komunikują się ze sobą.
8. Nie planuj zbyt wiele - bądź elastyczny, podejmując szybkie i swobodne decyzje.
9. Produktywność nie jest rezultatem harowania długimi godzinami, ale raczej skoncentrowanej pracy i szybkich zwycięstw.
10. Zatrudniaj ludzi tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne i nie polegaj tylko na ich wpisach w CV- zaufaj swojemu instynktowi.
11. Podsumowanie końcowe