logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The Art of Social Media – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The Art of Social Media: Power Tips for Power Users

Autorzy: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick


Biznes E-commerce Przedsiębiorczość Social Media Startupy

8 min czytania
6 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak najlepiej wykorzystać możliwości sieci mediów społecznościowych.
2. Zdjęcie profilowe z imprezy z dopiskiem „Mamuśka Martini?” Pomyśl o tym, jak prezentujesz się online.
3. Błyskotliwe tytuły, porywające zdjęcia, odpowiednia treść: Udostępniaj interesujące kawałki, a ludzie będą podążać za Tobą.
4. Upewnij się, że Twój blog i Twoje konta w mediach społecznościowych współgrają ze sobą, a zyskasz więcej wyświetleń.
5. Wykorzystaj do autopromocji takie serwisy jak Google+, Hangout On Air czy Twitter Chat.
6. Podsumowanie