logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Oczarowanie – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Oczarowanie. Sztuka zmieniania serc, umysłów i czynów

Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions
Autor: Guy Kawasaki


Biznes Firma Przedsiębiorczość Przywództwo Psychologia Startupy

18 min czytania
12 rozdziałów
6 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Dowiedz się, jak oczarować innych swoją pasją.
2. Oczarowanie to coś więcej niż manipulacja. To inicjowanie działań poprzez emocje.
3. Wzbudzanie sympatii i wiarygodność to podstawy oczarowania.
4. Aby oczarować ludzi, Twój produkt lub usługa muszą być czarujące same w sobie.
5. Wprowadzenie produktu na rynek polega na dwóch rzeczach: historii i testach.
6. Ludzie z natury nie lubią zmian, więc musisz odwołać się do psychologii, żeby przekonać ich do siebie.
7. Zachęć swoich klientów do przyswojenia sobie Twojej marki poprzez stworzenie przestrzeni, która sprzyja przywiązaniu do niej.
8. Wykorzystaj technologię push, aby dotrzeć do odbiorców i dostarczyć im krótkich, ale wartościowych informacji.
9. Wykorzystaj technologię pull, aby dostarczyć potencjalnym klientom istotnych informacji na temat Twojej sprawy.
10. Pieniądze są ważne, ale jeśli chcesz oczarować swoich pracowników, potrzebujesz wewnętrznej motywacji i świętowania.
11. Obroń się przed podejrzanymi zaklinaczami, poświęcając czas na zadawanie właściwych pytań.
12. Podsumowanie