logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Ponadczasowy hit – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work That Lasts
Autor: Ryan Holiday


Biznes E-commerce Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Twórcze pisanie

14 min czytania
10 rozdziałów
5 czytelników



Spis treści:
1. Stwórz coś, co Cię przeżyje.
2. Stworzenie wieloletniego hitu sprzedażowego wymaga ciężkiej pracy, a samymi świetnymi pomysłami daleko się nie zajedzie.
3. Kluczem do twórczego sukcesu jest motywacja i gotowość do poświęceń.
4. Chcąc odnieść sukces jako artysta, stań się swoim własnym dyrektorem generalnym i znajdź sobie pomocnego redaktora.
5. Istotne jest testowanie swojego produktu aż do osiągnięcia perfekcji.
6. Sprzedaż Twojej twórczości to tylko i wyłącznie Twoje zadanie. Musisz jednak pamiętać o jednej podstawowej zasadzie.
7. Nie istnieje żaden jedyny właściwy sposób prowadzenia marketingu, choć przekaz ustny zawsze powinien odgrywać ważną rolę.
8. Platforma jest świetna do utrzymania uwagi ludzi, a także zapewnia niezależność twórczą.
9. Budowanie listy mailingowej jest kluczowe dla przetrwania Twojego biznesu. Możesz zacząć jeszcze przed ukończeniem swojego pierwszego produktu.
10. Podsumowanie