logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Skuszeni – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Hooked: How to Build Habit-Forming Products
Autor: Nir Eyal


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż Technologia

16 min czytania
12 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. Co ja z tego mam: Dowiedz się, jak możesz uzależnić ludzi od swoich produktów, w pozytywnym tego wyrażenia znaczeniu.
2. Ciężko jest zmienić lub zastąpić utrwalone nawyki.
3. Produkty tworzące nawyk generują wysokie przychody i trudno z nimi konkurować.
4. Produkty tworzące nawyk wymagają od użytkowników wielokrotnego przechodzenia przez cztery etapy modelu haka.
5. Aby rozpocząć proces budowania nawyków, produkty potrzebują zewnętrznego wyzwalacza.
6. Kiedy rozwiniemy wewnętrzne wyzwalacze, które sprawiają, że używamy danego produktu, jesteśmy już skuszeni.
7. Każdy produkt musi motywować, a przede wszystkim umożliwiać potencjalnym użytkownikom korzystanie z niego.
8. Zmienne nagrody są kluczem do uzależnienia użytkowników od produktu na dłuższą metę.
9. Jeśli użytkownicy zainwestowali w produkt, może to być czas, pieniądze lub wysiłek, to prawdopodobnie pojawi się nawyk.
10. Przedsiębiorstwa powinny odpowiedzialnie wykorzystywać moc produktów budujących nawyki.
11. Aby skutecznie wykorzystać model haka, musisz znać swój produkt i wiedzieć, czego chce Twój klient.
12. Podsumowanie