logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Treść jest kluczowa – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business
Autorzy: Ann Handley, C.C. Chapman


Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne

14 min czytania
9 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. Odkryj potęgę contentu.
2. Twórz online treści, dzięki którym Twoja firma stanie się źródłem informacji i pogłębi relacje z klientami.
3. Odnajdź głos Twojej marki i dokładnie określ swoją grupę odbiorców i jej potrzeby.
4. Łącz się z klientami, gromadząc i udostępniając informacje za pośrednictwem rozmaitych portali społecznościowych.
5. Publikuj swoje treści przy każdej okazji i zadbaj o to, by inni też mogli je udostępniać.
6. Opracuj kalendarz, aby systematycznie tworzyć, nadzorować i przerabiać swój content.
7. Metryki mają znaczenie: określ konkretne i miarodajne cele oraz sprytnie dobieraj kluczowe słowa.
8. Twórz unikalne treści dla klientów biznesowych, dopasowane do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe