logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Getting Started in Consulting – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Getting Started in Consulting

Autor: Alan Weiss


Biznes Komunikacja Przywództwo Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie

14 min czytania
10 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Zrób pierwszy krok w kierunku wejścia na dochodowy rynek konsultingowy.
2. Zdobądź przewagę na starcie przygody z konsultingiem poprzez oszczędzanie i planowanie.
3. Do stworzenia swojej firmy będziesz potrzebował wydajnego środowiska pracy.
4. Rozstrzygnięcie kwestii prawnych i organizacyjnych jest niezbędne do założenia firmy.
5. Chcąc pozyskać klientów, musisz stworzyć sieć kontaktów, tworzyć kampanie reklamowe, a nawet podejmować pracę za darmo.
6. Silny wizerunek marki oznacza zapewnienie sobie prawa głosu w sieci i w mediach.
7. Finalizuj kontrakt z klientem, wykazując się spostrzegawczością, cierpliwością i elastycznością.
8. Podstawą Twojego wynagrodzenia powinna być Twoja wiedza, a nie godziny pracy czy rezultaty.
9. Gdy już Twoja firma konsultingowa powstanie, będziesz mógł zabrać się zarówno o jej rozwój, jak i o swój.
10. Podsumowanie końcowe.