logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Co chce wiedzieć klient? – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer
Autor: Marcus Sheridan


Biznes Marketing i reklama Sprzedaż

17 min czytania
10 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. Poznaj metodę marketingu transformacyjnego.
2. Chcąc zbliżyć się do konsumentów, firmy muszą zmierzyć się z ich lękami.
3. Firma CarMax stanowi odzwierciedlenie filozofii 'They Ask You Answer'.
4. Są cztery kluczowe czynniki, na które firmy powinny zwrócić uwagę podczas tworzenia treści online.
5. Priorytety firm względem słuchania często odbiegają od ideału.
6. Informowanie klientów ułatwia życie wszystkim.
7. Kluczowym czynnikiem 'They Ask You Answer' jest edukacja.
8. Filmy stają się coraz istotniejszym instrumentem marketingowym.
9. Marketing dialogowy jest niezbędny dla sukcesu przyszłych przedsiębiorstw.
10. Podsumowanie końcowe