logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Kreatywność na zawołanie – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Kreatywność na zawołanie. Jak odkryć i rozwinąć wewnętrzną moc twórczą

The Accidental Creative: How to Be Brilliant at a Moment's Notice
Autor: Todd Henry


Biznes Kreatywność Motywacja Rozwój osobisty

13 min czytania
8 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Obecne presje i oczekiwania w miejscu pracy mogą dławić kreatywność.
2. Strzeż się trzech ‘zabójców' kreatywności: dysonansu, strachu i wzrostu oczekiwań.
3. Kreatywność wymaga skupienia.
4. Kreatywna praca może wiązać się z samotnością, dlatego warto tworzyć silne sieci kontaktów i relacji.
5. By kreatywność nabrała rozpędu, musisz strategicznie zarządzać swoją energią.
6. Do zachowania kreatywności potrzebne są bodźce, które stanowią wyzwanie, są istotne i zróżnicowane.
7. Dobra praca twórcza nie jest definiowana przez liczbę godzin, ale przez jakość tych godzin.
8. Podsumowanie końcowe