logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Nowe zasady marketingu i PR – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
Autor: David Meerman Scott


Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż

13 min czytania
9 rozdziałów
4 czytelników



Spis treści:
1. Naucz się, jak wzmocnić działania marketingowe swojej firmy za pomocą mediów społecznościowych.
2. Odśwież swoją markę dzięki prężnej obecności w Internecie i pożegnaj się ze staromodnym marketingiem!
3. Zaniedbywanie mediów społecznościowych to ryzyko dla Twojej marki. Włącz się do dyskusji!
4. Blogi są doskonałym narzędziem do promowania świadomości marki, dlatego nie należy ich lekceważyć.
5. Wykorzystaj klipy wideo i audio, aby opowiedzieć historię swojej marki i zbudować grono wiernych fanów online.
6. Nie wszystkie filmy stają się viralami; wartościowe treści opierają się na wielkich pomysłach i indywidualnej kreatywności.
7. Zaoferuj swoim obserwatorom zakulisowe aktualizacje projektów marki w czasie rzeczywistym, aby wzbudzić ich ekscytację.
8. Poznaj nabywców, aby móc dostosować strategię marki do ich konkretnych potrzeb.
9. Podsumowanie końcowe