logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Tworzenie modeli biznesowych – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Business Model Generation: A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur


Biznes Planowanie Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie

13 min czytania
9 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Przekonaj się, jak budować biznes, który przyniesie Ci czysty zysk.
2. Model biznesowy bazuje na grupach klientów, ofertach rynkowych i kanałach dystrybucji.
3. Modele biznesowe obejmują również relacje z klientami, przychody i niezbędne zasoby.
4. Najważniejsze działania, partnerstwa i analiza kosztów to kluczowe aspekty modelu biznesowego.
5. Współpracuj z klientami, aby odkryć, czego naprawdę potrzebują.
6. Znajdź inspirację dla swojej firmy, pisząc scenariusze z klientem w roli głównej.
7. Modele freemium i open-source rewolucjonizują dzisiejszy biznes.
8. Modele typu long-tail wykorzystują silne platformy do tworzenia społeczności klientów, którzy działają również jako twórcy.
9. Podsumowanie końcowe