logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Projektowanie propozycji wartości – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Projektowanie propozycji wartości

Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur


Biznes Planowanie Przedsiębiorczość Przywództwo Technologia Zarządzanie

12 min czytania
8 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Poradnik przedstawiający krok po kroku, jak tworzyć produkty i usługi przynoszące realne korzyści.
2. Aby określić rzeczywistą wartość, należy postawić się na miejscu swoich klientów i rozpoznać bolączki i korzyści związane z ich pracą.
3. Obietnica wartości określa, w jaki sposób Twój produkt lub usługa pomaga uwolnić się od problemów i przynosi korzyści klientom.
4. Bądź na bieżąco, aby zapewnić idealne i zyskowne dopasowanie do rynku.
5. Aby zrozumieć swoich klientów, należy analizować dane, obserwować ich nawyki i spotykać się z ich pracownikami.
6. Bądź kreatywny i stosuj niekonwencjonalne metody.
7. Prototypy i przedsprzedaż stanowią dwa świetne sposoby na zebranie wczesnych danych na temat zainteresowań i reakcji klientów.
8. Podsumowanie końcowe