logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Testowanie pomysłów biznesowych – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Testing Business Ideas: A Field Guide for Rapid Experimentation
Autorzy: David J. Bland, Alexander Osterwalder


Biznes Planowanie Przedsiębiorczość Przywództwo Zarządzanie

15 min czytania
9 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Weź swoje pomysły biznesowe pod lupę
2. Najlepsze ekipy są zróżnicowane, otwarte i przedsiębiorcze.
3. Wykorzystaj pewne narzędzia, aby uczynić swoje pomysły czytelniejszymi i bardziej namacalnymi.
4. Dobrze sformułowana koncepcja biznesowa ma pewne cechy charakterystyczne.
5. Naucz się odróżniać dobre dane od tych lepszych.
6. Wartościowe na etapie odkrywania są zarówno słabe, jak i mocne dowody.
7. Poświęć trochę czasu na sprawdzenie, czy obrany kierunek jest właściwy.
8. Zespoły mogą przyjąć sposób myślenia, który utrudnia im testowanie.
9. Podsumowanie końcowe