logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Alchemia – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Alchemia: Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu

Alchemy: The Surprising Power of Ideas That Don't Make Sense
Autor: Rory Sutherland


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Psychologia Sprzedaż

15 min czytania
9 rozdziałów
2 czytelników



Spis treści:
1. Przekonaj się, jak odstąpienie od zasad logicznego myślenia może wpłynąć na powstawanie kreatywnych rozwiązań.
2. Zachowania ludzi nie zawsze da się wytłumaczyć w logiczny sposób.
3. Firmy powinny dbać o drobiazgi.
4. Niewielkie zmiany mogą wpłynąć na sposób, w jaki ludzie myślą i działają.
5. Termin 'statystyczny konsument' nie istnieje.
6. Skuteczne komunikaty zawsze zawierają element absurdu.
7. Do rozwiązania problemu niezbędna jest wnikliwość psychologiczna i wielopłaszczyznowe podejście.
8. Niekiedy najbardziej nielogiczne pomysły są tymi idealnymi.
9. Podsumowanie końcowe