logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Infectious Generosity – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Infectious Generosity: The Ultimate Idea Worth Spreading

Autor: Chris Anderson


Biznes Komunikacja Polityka Psychologia Rozwój osobisty Społeczeństwo Umiejętności komunikacyjne

12 min czytania
6 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Odkryj sekret dobrze rozwijających się firm i kultur korporacyjnych: hojność.
2. Przyjrzyjmy się bliżej hojności
3. Kultura dawania
4. Efekt falowania
5. Hojność motywuje do lepszych praktyk biznesowych
6. Podsumowanie końcowe