Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Długi ogon – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeDługi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
Autor: Chris AndersonBiznes E-commerce Ekonomia Marketing i reklama Przedsiębiorczość Sprzedaż Zarządzanie
17 min czytania
11 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Przekonaj się, dlaczego rynki niszowe są przyszłością handlu.
2. Rynek dóbr niszowych o niewielkim, ale stałym popycie rywalizuje w świecie rozrywki online z rynkiem hitów.
3. Zapewnienie wszystkim dostępu do środków produkcji generuje więcej treści i wydłuża ogon.
4. Zapewnienie wszystkim środków dystrybucji pozwala na dostęp do większej ilości treści i wydłuża ogon.
5. Wsparcie klientów w filtracji opcji pozwala im znaleźć i kupić to, czego naprawdę chcą.
6. Miejsce na półkach jest kosztowne, co zmusza firmy do skupiania się wyłącznie na bestsellerach - co oznacza, że interesy klientów są zaniedbywane.
7. Internetowa dystrybucja wiąże się z niższymi kosztami magazynowania, dzięki czemu może zaspokajać indywidualne potrzeby.
8. Począwszy od zabawek, a skończywszy na reklamie: nisze i długie ogony istnieją na wielu rynkach, nie tylko rozrywkowym.
9. By wykorzystać długi ogon we własnym biznesie, zmaksymalizuj swoją ofertę i pomóż klientom znaleźć to, czego szukają.
10. Niszowa akcja marketingowa jest skuteczniejsza niż tradycyjna, uniwersalna reklama.
11. Podsumowanie końcowe