Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki The Myths of Creativity – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeThe Myths of Creativity: The Truth About How Innovative Companies and People Generate Great Ideas
Autor: David BurkusBiznes Kreatywność Przedsiębiorczość Psychologia Wydajność
10 min czytania
8 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Poznaj powody, dla których powinniśmy podejść do kreatywności w nowy sposób.
2. Chcąc osiągnąć nasz kreatywny potencjał, musimy zmienić nasze postrzeganie kreatywności.
3. Kreatywność nie jest zasobem ekskluzywnym, do którego dostęp mają tylko wybrani ludzie.
4. Poświęcenie swojego czasu i podjęcie pracy nad preferowanymi zadaniami może ożywić proces twórczy.
5. Twórczość jest zwiększana dzięki korzystnemu środowisku społecznemu.
6. Twórczość zależy od zdolności łączenia różnych rodzajów wiedzy w mózgu.
7. Kreatywność często wyzwala się, gdy innowator jest skrępowany.
8. Podsumowanie końcowe