logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Lead with a Story – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Lead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and Inspire

Autor: Paul Smith


Biznes Komunikacja Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie

14 min czytania
11 rozdziałów
0 czytelników



Spis treści:
1. Naucz się motywować i angażować ludzi poprzez sztukę opowiadania historii
2. Storytelling jest kluczowym aspektem każdego dobrze prosperującego biznesu
3. Zbieranie historii klientów może znacząco poprawić jakość obsługi
4. Historie to jeden z najlepszych sposobów na komunikowanie wartości i kultury firmy
5. Wykorzystuj historie do budowania silnych relacji w zespole
6. Zasady nie zastąpią dobrej historii w komunikowaniu polityki firmy
7. Opowieści mogą inspirować pracowników nawet w najtrudniejszych chwilach
8. Udana historia składa się z trzech elementów: kontekstu, akcji i rezultatu
9. Najskuteczniejsze historie odwołują się do ludzkich emocji
10. Wzbogać swoją opowieść o niespodzianki, by przykuć uwagę i zapaść w pamięć
11. Podsumowanie końcowe