Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Lead with a Story – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeLead with a Story: A Guide to Crafting Business Narratives That Captivate, Convince, and Inspire
Autor: Paul SmithBiznes Komunikacja Przedsiębiorczość Rozwój osobisty Twórcze pisanie Umiejętności komunikacyjne Zarządzanie
14 min czytania
11 rozdziałów
0 czytelników
Spis treści:
1. Naucz się motywować i angażować ludzi poprzez sztukę opowiadania historii
2. Storytelling jest kluczowym aspektem każdego dobrze prosperującego biznesu
3. Zbieranie historii klientów może znacząco poprawić jakość obsługi
4. Historie to jeden z najlepszych sposobów na komunikowanie wartości i kultury firmy
5. Wykorzystuj historie do budowania silnych relacji w zespole
6. Zasady nie zastąpią dobrej historii w komunikowaniu polityki firmy
7. Opowieści mogą inspirować pracowników nawet w najtrudniejszych chwilach
8. Udana historia składa się z trzech elementów: kontekstu, akcji i rezultatu
9. Najskuteczniejsze historie odwołują się do ludzkich emocji
10. Wzbogać swoją opowieść o niespodzianki, by przykuć uwagę i zapaść w pamięć
11. Podsumowanie końcowe