logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The End of Marketing – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI

Autor: Carlos Gil


Biznes Komunikacja Marketing i reklama Social Media Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne

12 min czytania
9 rozdziałów
0 czytelników



Spis treści:
1. Jak stworzyć atrakcyjną obecność marki w mediach społecznościowych
2. W erze mediów społecznościowych tradycyjny marketing umarł
3. Wyróżnij swój głos, będąc człowiekiem i angażując odbiorców
4. Kluczem do sukcesu w sieci jest osobowość
5. Zamiast gonić za próżnymi wskaźnikami, walcz o zaangażowanie
6. Osobowości w mediach społecznościowych mogą wspierać Twoją markę -jeśli są wiarygodnymi narratorami
7. Twoi najpotężniejsi ambasadorzy to Twoi pracownicy i klienci
8. Technologia zmienia wszystko, ale siłą social mediów pozostanie czynnik ludzki
9. Podsumowanie końcowe