logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki The Myth of Multitasking – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

The Myth of Multitasking: How "Doing It All" Gets Nothing Done

Autor: Dave Crenshaw


Zarządzanie czasem

11 min czytania
7 rozdziałów
3 czytelników



Spis treści:
1. A co ja z tego będę miał? Przestaniesz wierzyć w bajkę o byciu wielozadaniowym.
2. Wielozadaniowość nie istnieje. Możesz tylko aktywnie lub biernie przełączać zadania.
3. Przełączanie się jest nieefektywne.
4. Ustal konkretne godziny w czasie swojej pracy, kiedy jesteś dostępny dla swoich współpracowników i dzięki temu unikaj nieustannego rozpraszania.
5. Delegując swój czas konkretnym zadaniom, odzyskasz kontrolę nad swoim planem dnia oraz określisz swoje priorytety.
6. Zamiast wprowadzać zmiany na siłę, stań się przykładem i pozwól swoim pracownikom cię naśladować.
7. Podsumowanie