Czy Ty też chcesz
ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ
W SWOJEJ FIRMIE?
Masz wrażenie, że próbujesz wszystkiego, ale klienci wciąż omijają Twoją ofertę szerokim łukiem?
Inwestujesz w reklamy, piszesz posty, nagrywasz filmiki, a mimo to efekty są znikome? Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona internetowa nie przyciąga ruchu, a Twój profil w mediach społecznościowych nie generuje zaangażowania.
A może zmieniasz ceny, wprowadzasz promocje, ale to wszystko nie działa?
Każda nowa kampania marketingowa kończy się tak samo – brakiem sprzedaży. Być może wprowadzasz ulepszenia do swoich produktów lub usług, dodajesz kolejne funkcje, ale klienci nadal nie kupują?
Próbujesz różnych kanałów komunikacji – e-maili, newsletterów, postów na LinkedIn, a nawet rozdawania darmowych próbek – ale rezultat ciągle nie jest taki, na jaki liczyłeś?
Uwierz mi - z takimi problemami boryka się wielu przedsiębiorców.
Problem nie leży w produkcie czy w narzędziach, które wybierasz. Nie chodzi też o brak pracy czy zaangażowania.
Twój problem wynika z tego, że próbujesz kopiować strategie i taktyki dużych firm i korporacji.
Tylko, że jest to kompletnie bez sensu. To co działa u wielkich graczy, nie przyniesie oczekiwanych rezultatów w małym biznesie. Dlaczego? Ponieważ duże firmy dysponują ogromnymi budżetami, zasobami ludzkimi i rozpoznawalnością marki, co pozwala im na szeroko zakrojone działania.
Co więc powinienem robić?
Ty musisz być sprytny i działać po partyzancku. To właśnie takie partyzanckie taktyki - proste, tanie i niezwykle skuteczne - pozwolą Ci się wyróżnić na rynku bez konieczności inwestowania fortuny.
Wykorzystaj spryt, kreatywność i nieszablonowe działania, aby przyciągać klientów i generować zyski.
Innymi słowy - działaj tak, jak duże firmy, ale kiedy były jeszcze małe. One właśnie rozwinęły się dzięki takim niestandardowym działaniom.
TY TEŻ TAK MOŻESZ!
A wiesz skąd to wiem?
Bo sam byłem w takiej sytuacji jak Ty
Opanowałem do perfekcji systemy reklamowe Facebook Ads i Google Ads. Zapłaciłem grafikowi za stworzenie nieziemskich kreacji reklamowych. Ruszyłem z reklamą, a ludzie wchodzili na moją stronę. Zapisywali się na mój newsletter i pobierali bezpłatne materiały. Tyle, że sprzedaż była zbyt mała, aby ten mój biznes się spinał.
Dlatego szukałem pomocy z zewnątrz. Wydałem tysiące złotych na konsultacje z "ekspertami" od sprzedaży i marketingu, którzy doradzali mi co trzeba pozmieniać. Oczywiście to robiłem, tyle, że efekty były wręcz żadne.
Zacząłem też zlecać reklamy agencji reklamowej. Jednej, drugiej, trzeciej. Każda kolejna była droższa, a co ciekawe, dowoziła gorsze wyniki. Ostatnia to się nawet reklamowała tym, że do reklam zaciąga sztuczną inteligencję.
A najgorsze w tym wszystkim było to, że nawet najlepsza agencja miała przeszło dwa razy gorsze wyniki, niż ja, gdy sam zajmowałem się reklamą.
Zdałem sobie jednak sprawę, że to nie słaba reklama była przyczyną słabej sprzedaży. Ja po prostu byłem słaby z marketingu i sprzedaży.
Kluczem jest wiedza marketingowa i umiejętność sprzedawania
I wiesz co? Powoli zaczęło mi się wszystko układać w głowie. Zobaczyłem jak naiwny byłem myśląc, że samą reklamą podbiję rynek i sprawię, że produkt się będzie sam sprzedawał.
Testuj i zmieniaj
Ale na tym nie koniec. Ja cały czas sprawdzam i testuję nowe rozwiązania. To co działa teraz lub działało jakiś czas temu, wcale nie musi działać jutro. Próbuję się zatem dostosować zawczasu do nadchodzących zmian, które są przecież w każdym biznesie nieuniknione.
Widzisz, kiedy masz nierentowny biznes, to najczęściej nie wystarczy zmienić tylko jedną rzecz, aby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki wszystko zaczęło działać. To rzadko kiedy jest takie proste.
Naprawdę dziesiątki rzeczy mają wpływ na konwersję czyli to czy ktoś kupi od Ciebie czy nie. Zaczynając od takich błahych rzeczy jak dobór czcionki czy kolor przycisku i jego kształt, a na budowie lejka sprzedażowego kończąc.
Wyprowadzenie tego wszystkiego na prostą zajęło mi prawie dwa lata. To był czas naprawdę intensywnej nauki. Setki godzin poświęciłem na wyszukiwanie i testowanie różnych taktyk marketingowych i sprzedażowych.
Było ich tyle, że aby się w tym wszystkim nie pogubić, zacząłem robić notatki i te najciekawsze triki marketingowe, sprzedażowe, reklamowe i biznesowe zacząłem po prostu spisywać. No bo przecież to, że czegoś nie wykorzystam teraz, to nie znaczy, że w przyszłości mi się to nie przyda.
A żeby się w tym jakoś szybciej odnaleźć… wykorzystałem do tego stronę internetową. Po prostu stworzyłem platformę, gdzie te wszystkie taktyki marketingowe, sprzedażowe i biznesowe są sensownie uporządkowane. I tak właśnie powstał produkt o nazwie 'Fabryka biznesu'.
Czym jest Fabryka biznesu?
Co środę na Twoją skrzynkę e-mail będą trafiały wskazówki marketingowe i sprzedażowe oraz podpowiedzi w jaki sposób rozwijać biznes. Zbieramy je od najlepszych przedsiębiorców, praktyków biznesu oraz najskuteczniejszych marketerów i sprzedawców z całego świata. Wszystkie one były sprawdzone "w boju" czyli przetestowane przez rynek. Skoro pomogły zwiększyć sprzedaż i rozwinąć biznes u innych, to z dużym prawdopodobieństwem sprawdzą się u Ciebie.
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu nowinek i nowych trendów w biznesie.
Ale to nie wszystko! W 'Fabryce biznesu' znajdziesz również artykuły poświęcone zagadnieniom marketingowym i sprzedażowym, których nie znajdziesz w żadnym polskim portalu internetowym. Dowiesz się także jak pisać skuteczne reklamy. Otrzymasz też dostęp do licznych narzędzi, które pozwolą Ci łatwiej i szybciej rozwinąć firmę.
Co się znajduje w Fabryce biznesu?
Co zyskam kupując dostęp do Fabryki biznesu?
Cotygodniowy mail
W każdą środę otrzymasz maila z praktycznymi wskazówkami marketingowymi i sprzedażowymi. Samo "mięso". Krótkie i zwięzłe porady od doświadczonych przedsiębiorców o tym jak możesz zwiększyć sprzedaż i rozwinąć swoją firmę.
Dostęp do platformy
Nie całą wiedzę jestem Ci w stanie wysyłać na maila (byłoby tego za dużo), dlatego otrzymasz dostęp do platformy 'Fabryka biznesu'. Znajdziesz tam artykuły marketingowe i sprzedażowe, przydatne narzędzia biznesowe i wiele innych rzeczy.
Przewaga w biznesie
Otrzymując dostęp do najlepszych taktyk, strategii i narzędzi zyskujesz wręcz "nieuczciwą" przewagę nad Twoją konkurencją. Wykorzystaj więc nowinki i triki sprzedażowe i marketingowe oraz wskazówki biznesowe do szybszego rozwoju swojego biznesu.
Gotowe rozwiązania
Znajdziesz tutaj gotowe i opisane prostym językiem rozwiązania biznesowe, marketingowe i sprzedażowe, które z powodzeniem wykorzystują najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Możesz je wdrożyć w swoim biznesie nawet w kilkanaście minut i od razu zobaczyć wyniki.
Oszczędność czasu
Nie trać czasu na szukanie oraz testowanie nowych rozwiązań i strategii marketingowych i sprzedażowych. Zrobiliśmy to za Ciebie, a w 'Fabryce biznesu' znajdziesz wszystko co potrzebne do rozwoju własnej firmy i zwiększania sprzedaży.
Oszczędność pieniędzy
Nie musisz już płacić ogromnych pieniędzy agencjom reklamowym, które i tak nie poświęcają odpowiedniej uwagi Twojej firmie i najczęściej osiągają mierne wyniki. Dzięki poradom i wskazówkom z 'Fabryki biznesu' zobaczysz, że marketing to nic trudnego i można go robić samemu.
Czego konkretnie się nauczę?
- Dowiesz się jak stworzyć popularny profil w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, X/Twitter, LinkedIn) lub popularny kanał wideo (YouTube, TikTok)
- Nauczysz się tworzyć perswazyjne reklamy
- Poznasz skuteczne modele biznesowe
- Nauczysz się pisać skuteczne oferty
- Poznasz liczne studia przypadków czyli przykłady jak małe firmy wprowadzały swoje produkty na rynek
- Opanujesz zasady skutecznego copywritingu
- Dowiesz się jak zwiększać konwersję swoich reklam i ofert
- Nauczysz się tworzyć skuteczne lead magnety
- Poznasz psychologię i zachowania klientów
- Dowiesz się jak robić skuteczny e-mail marketing
- Zobaczysz jak możesz wykorzystać influencerów do promocji swoich produktów i usług (Influencer Marketing)
- Nauczysz się tworzyć świetne newslettery
- Nauczysz się wykorzystywać marketing szeptany
- Zgłębisz tajniki budowania marki osobistej
- Poznasz zasady SEO i wskazówki dotyczące pozycjonowania w Internecie
- Dowiesz się jak stworzyć dobrze konwertujący landing page
- Nauczysz się tworzyć skuteczne lejki sprzedażowe
- Poznasz ciekawe pomysły na biznes
- Dowiesz się jak tworzyć produkty, którym nikt się nie oprze
- Nauczysz się tworzyć przewagi konkurencyjne
- Dowiesz się jak wyceniać swoje usługi i produkty
- Nauczysz się badać rynek
Jak wykorzystać 'Fabrykę biznesu' do rozwoju własnej firmy?
- Wdrażaj w firmie nowe strategie marketingowe i korzystaj z praktycznych wskazówek marketingowych
- Stosuj triki i wskazówki, aby zwiększać sprzedaż w firmie
- Naucz się tworzyć perswazyjne reklamy
- Wykorzystuj dostępne narzędzia do łatwiejszego prowadzenia biznesu
- Korzystaj z rad innych doświadczonych przedsiębiorców, sprzedawców i ekspertów biznesu
- Wdrażaj nowe modele biznesowe
- Korzystaj z pomysłów na nowy biznes i rozwój już istniejącego przedsiębiorstwa
Ile to jest dla Ciebie warte?
Inwestycja w marketing, o ile jest dobrze robiony, to dla każdej firmy najlepsza z możliwych inwestycji. No bo jak nazwać działania, które dają Ci zwrot kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt razy większy niż zainwestowana kwota. Problem w tym, że nie każdy wie w jaki sposób powinno robić się marketing, żeby przynosił takie zwroty. Doświadczenie pokazuje, że nawet agencje reklamowe czyli firmy, które profesjonalnie zajmują się działaniami marketingowymi, nie zawsze są w stanie generować zyski dla klienta.A teraz zastanów się przez chwilę jaki wpływ na Twoją firmę miałby kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży. Co by się zmieniło w Twoim życiu, gdyby się tą sprzedaż udało zwiększyć kilkukrotnie? A co by się stało, gdyby udało Ci się sprzedawać kilkadziesiąt razy więcej niż teraz? Jak rozwinąłby się Twój biznes i jak poprawiła Twoja sytuacja materialna, gdyby udało Ci się tak bardzo poprawić wyniki sprzedaży?
Takie spektakularne wzrosty sprzedaży są jak najbardziej możliwe. Tyle, że jeśli nie udało Ci się tego do tej pory zrobić, to prawdopodobnie Twój marketing nie jest tak skuteczny. Musisz coś w nim zmienić, znaleźć inny sposób na dotarcie do klienta i przekonanie go, że warto u Ciebie kupować. Trzeba jednak wiedzieć co zmienić w swoich działaniach marketingowych, wiedzieć co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Potrzebny Ci dostęp do świetnych pomysłów sprzedażowych, skutecznych strategii marketingowych, spektakularnych trików handlowych i niezawodnych wskazówek biznesowych. To wszystko znajdziesz w 'Fabryce biznesu'.
A teraz pomyśl ile taka wiedza jest dla Ciebie warta. Może już płacisz jakiejś agencji reklamowej kilka/kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie za prowadzenie działań marketingowych? A może jeździsz na szkolenia za 2-3 tysiące złotych albo kupujesz kursy za 1-2 tysiące złotych. To co powiesz na dostęp Premium do 'Fabryki biznesu' za jedynie ułamek tej kwoty?
Wiem, że wiedza jaką otrzymasz w 'Fabryce biznesu' jest warta 2-3 tysiące złotych (tyle kosztuje normalnie dobry kurs internetowy). Wiem też, że nie każdy może pozwolić sobie na taki wydatek, chociaż wiedza tu zawarta jest jak najbardziej warta tej ceny (w końcu pomoże Ci znacząco zwiększyć sprzedaż w firmie, a tym samym zwiększyć Twoje zyski). Dlatego gotów jestem obniżyć cenę 2-3 krotnie, tak aby dostęp kosztował około 1000 zł, bo w takiej cenie docelowo chcę sprzedawać 'Fabrykę biznesu'.
Żeby pomóc Ci podjąć decyzję o dołączeniu do 'Fabryki biznesu' w wersji Premium, przez jakiś czas zastosuję promocyjną cenę 369 zł. To około 1 zł dziennie za dostęp do wiedzy, która pozwoli Twojej firmie wystrzelić. A złotówka dziennie to koszt najtańszej bułki lub małej butelki wody mineralnej. To znacznie mniej niż musisz zapłacić za chleb, masło czy bilet autobusowy.
Nie wiem jak długo będę w stanie utrzymać cenę 369 zł. Może okazać się, że jak wejdziesz tutaj jutro, to cena gwałtownie wzrośnie. Wykorzystaj więc szansę na zdobycie dostępu Premium do 'Fabryki biznesu' za jedyne:
369 zł
za rok
Myślę, że każda osoba, która poważnie myśli o swojej przyszłości i rozwoju swojego biznesu, będzie w stanie ponieść taki koszt.
Pamiętaj, że ta oferta jest limitowana, a cena może gwałtownie wzrosnąć! Może wolisz poczekać… ale… nie widzę sensu, aby płacić za to samo więcej.
ZAMÓW DOSTĘP DO FABRYKI BIZNESU JUŻ TERAZ
Zdobywanie nowych klientów i zwiększanie sprzedaży nigdy nie było tak proste.
Co mówią o produkcie nasi klienci?
Zastosowałem jedną z taktyk z 'Fabryki biznesu'. Efekt? Wzrosła nam sprzedaż o 26% już po dwóch miesiącach. I to w sumie bez ponoszenia jakiś dodatkowych kosztów. Wystarczyła niewielka zmiana w cenniku na stronie parkingów. Jak dla mnie MEGA!
Zawsze warto w biznesie korzystać ze sprawdzonych taktyk pozyskiwania klientów. Albo chociaż je przetestować u siebie. W 'Fabryce biznesu' tych taktyk i wskazówek jest naprawdę tak dużo, że każdy znajdzie coś, co sprawdzi się w jego biznesie. U mnie się sprawdziło.
Z porad zawartych w 'Fabryce biznesu' korzystam od niedawna, ale dzięki nim znalazłem już 4 nowych klientów. Ich pozyskanie okazało się bardzo proste. Z całego serca polecam ten produkt, bo zwrócił mi się wielokrotnie już w pierwszym tygodniu.
BEZWARUNKOWA GWARANCJA SATYSFAKCJI
Inwestycja w wiedzę to zawsze najlepsza inwestycja. Co więcej, jest to najpewniejsza inwestycja jaką można zrobić. Na niej się po prostu nie da stracić. To czego się nauczysz nikt Ci nie zabierze. Ze zdobytej wiedzy i doświadczenia możesz korzystać całe życie. Bazując na swoich umiejętnościach będziesz zarabiać przez całą swoją zawodową karierę.
Aby ułatwić Ci decyzję o inwestycji w swoją wiedzę, biorę całe ryzyko na siebie...
Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że ta wiedza nie jest dla Ciebie, daj mi znać. Wystarczy, że napiszesz do mnie maila lub skorzystasz z formularza kontaktowego, a oddam Ci 100% pieniędzy bez zadawania żadnych pytań. Po prostu napisz do mnie jedno zdanie, że chcesz zrezygnować z 'Fabryki biznesu'. I tyle wystarczy. Pieniądze wrócą do Ciebie tym samym kanałem płatności jaki był użyty do opłacenia dostępu.
Jak to możliwe?
Tak, wiem... wiele osób zastanawia się jak to możliwe...Są dwa powody, dla których to robię:
Po pierwsze: jestem pewny jakości wiedzy zawartej w 'Fabryce biznesu', a opinie klientów to tylko potwierdzają.
Po drugie: mam ogromny szacunek do Ciebie jako Klienta. Dlatego jeśli uznasz, że wiedza przekazywana w 'Fabryce biznesu' nie jest dla Ciebie, nie będę chciał Cię wiązać w żaden sposób...
Uważam, że to jest fair.
Zobacz, przetestuj bez żadnego ryzyka.
Masz pełne 14 dni na testowanie 'Fabryki biznesu'.
Czytaj, notuj i ucz się przez 14 dni bez żadnego ryzyka.
Pamiętaj, nic nie ryzykujesz.
Masz 14 dni na zwrot pieniędzy.