Jak drastycznie zwiększyć sprzedaż i pozyskiwać więcej klientów kiedy masz mało kasy na promocję?
Poznaj sprytne metody i taktyki, które pozwalają małym firmom rosnąć szybciej i skuteczniej zdobywać klientów. I to bez wydawania fortuny na reklamę! Skutecznie konkuruj z dużymi firmami już teraz!

Ale prawda jest taka, że skuteczna sprzedaż to ogromne wyzwanie. Szczególnie dla mniejszych firm. One nie dysponują dużymi budżetami na reklamę ani sztabem specjalistów od marketingu, tak jak wielkie korporacje.
A przecież to właśnie od pozyskania nowych klientów i strategii utrzymania tych obecnych będzie zależeć przyszłość Twojej firmy.
Czy też zmagasz się z podobnymi wyzwaniami?
Wiem z własnego doświadczenia, jak cholernie trudno jest znaleźć klienta. I jestem przekonany, że większość właścicieli małych biznesów się ze mną zgodzi. Codziennie mierzą się oni bowiem z wieloma wyzwaniami.
Zanim Ci jednak o tych wyzwaniach trochę opowiem i pokażę Ci produkt, który pozwoli Ci się z nimi mierzyć, to…
Sprawdź, czy to dla Ciebie – jeśli nie, nie trać czasu na czytanie tej oferty!
Nie każdemu ten produkt przyniesie korzyści – bo sukces wymaga nie tylko wiedzy, ale przede wszystkim jej wdrażania.
Dlatego przygotowałem krótką ściągawkę, która pomoże Ci sprawdzić, czy mój produkt jest dla Ciebie.
Produkt nie jest dla Ciebie, jeśli:
Produkt jest dla Ciebie, jeśli:
A to dlatego, że produkt, o którym zaraz Ci opowiem, nie tylko odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się mali przedsiębiorcy, ale też daje gotowe rozwiązania, które możesz od razu zastosować w swojej firmie.
Zanim jednak pokażę Ci, dlaczego ten produkt powstał i jakie problemy rozwiązuje, muszę najpierw opowiedzieć o 7 kluczowych wyzwaniach, które mogą hamować rozwój Twojej firmy.
7 kluczowych wyzwań, przed którymi stają mali przedsiębiorcy.
Czy, któreś z nich Ciebie też dotyczy?
Niewystarczający budżet na marketing
Brak wiedzy o skutecznych metodach pozyskiwania klientów
Brak zasobów na zatrudnienie specjalistów od marketingu i sprzedaży
Niski współczynnik konwersji odwiedzających
Trudności w wyróżnieniu się na rynku
Trudność w konkurowaniu z większymi firmami
Niski poziom zaufania ze strony potencjalnych klientów
Ja też tak miałem
Dotychczas zarabiałem na współpracy z firmami, prowadząc typowy model B2B. Tak naprawdę od lat współpracowałem z tymi samymi kilkoma lub kilkunastoma firmami.
Ale zawsze marzyłem o stworzeniu biznesu, który mógłby przyciągnąć tysiące klientów.
Taki model wydawał się dużo bardziej stabilny, bo utrata jednego klienta nie zagrażałaby finansom firmy – czego nie mogłem powiedzieć o swoim obecnym biznesie. Utrata nawet jednego klienta drastycznie wpływała na spadek poziomu przychodów.
W końcu postanowiłem działać. Chciałem stworzyć produkt, który mogłoby kupować szerokie grono odbiorców. Coś, co byłoby praktyczne i naprawdę oszczędzało czas i pieniądze – czyli coś, czego praktycznie nikt nie ma w nadmiarze.
I w końcu wymyśliłem. Produkt wręcz idealny: streszczenia książek biznesowych i samorozwojowych. W 2020 roku czegoś takiego brakowało na polskim rynku, przynajmniej w skali, o jakiej myślałem. Nazwałem dumnie ten produkt ‘Fabryką wiedzy’ i zacząłem ostro działać.
Stworzyłem odpowiednią platformę i nazwałem ją przekornie licznasiebie.pl. Zatrudniłem redaktorów i tłumaczy. Baza streszczeń książek dość szybko się rozrastała. Czułem, że jestem gotowy, by podbić rynek.

Następny krok? Zatrudniłem agencję reklamową. Potem kolejną, i jeszcze jedną. Każda kolejna była droższa, ale rezultaty gorsze. Ta ostatnia nawet chwaliła się użyciem sztucznej inteligencji do tworzenia reklam. Tylko że żadna z nich nie sprzedawała lepiej niż ja sam. Straciłem czas i pieniądze. Brzmi znajomo?
To doświadczenie dało mi dużo do myślenia. Dlaczego nawet profesjonaliści nie potrafili mi pomóc? Gdzie popełniałem błąd?
W końcu dotarło do mnie: robiłem dokładnie to, co wszyscy na rynku.
Nie wyróżniałem się.
Jeżeli nie masz budżetu Coca-Coli, to nie powinieneś naśladować ich marketingu!
Mając bardzo ograniczone zasoby, próbują działać tak, jak duże firmy.
Próbowałem wdrożyć reklamy, które miały przyciągnąć klientów, ale efektów prawie nie było. Frustracja narastała. Zainwestowałem w agencje marketingowe, jedna za drugą, każda droższa od poprzedniej, ale zamiast przełomu, widziałem tylko kolejne, coraz słabsze wyniki. Traciłem pieniądze, a jednocześnie przychody były znikome. Czułem się bezradny, załamany – myślałem, że może mój produkt jest niewystarczający. Powoli zaczynałem tracić wiarę w sens dalszych działań.
Mimo wszystko próbowałem powielać strategie większych firm. Wydawało mi się, że skoro one odnoszą sukces, to i ja muszę się tym wzorcem kierować. Ale nic z tego nie działało – zaczynałem dostrzegać, że coś jest nie tak.
I wtedy mnie olśniło.
Jak mam wygrać tę „bitwę,” skoro jestem małą firmą walczącą z gigantami o ogromnych zasobach?

Postanowiłem zrobić coś zupełnie odwrotnego, niż mi doradzali. Byłem już zmęczony i rozczarowany standardowymi metodami, więc zacząłem działać „po partyzancku”, jak mały wojownik na rynku pełnym gigantów. Przestałem ślepo naśladować strategie dużych graczy i zacząłem szukać innej drogi.
Codziennie poświęcałem 2-3 godziny na naukę, mimo że byłem wyczerpany. Czytałem amerykańskie portale branżowe, zapisałem się do kilkunastu zagranicznych newsletterów, śledziłem biznesmenów na mediach społecznościowych, analizowałem studia przypadków małych firm, które zdobywały rynek. Każdego dnia byłem wykończony, ale wiedziałem, że to jedyna szansa, by coś zmienić.
Wkrótce zacząłem dostrzegać, jak naiwny byłem, myśląc, że sama reklama wystarczy. Potrzebowałem solidnych fundamentów: lepszej strony, lepszej oferty, przemyślanej strategii.
Przebudowałem wszystko od podstaw – od produktu po model sprzedaży. Każdy mały sukces dodawał mi motywacji, aż w końcu, po dwóch latach ciężkiej pracy, mój biznes stał się rentowny. Gdy zobaczyłem wyniki, poczułem euforię – wszystkie godziny pracy, trud i frustracja opłaciły się! Teraz wiem, jak wprowadzać każdy nowy produkt na rynek i jak go skutecznie sprzedawać.
To, co odkryłem przez te dwa lata poszukiwań i testów, całkowicie zmieniło moje podejście do biznesu. Każdą skuteczną taktykę, każdą strategię, która się sprawdziła, dokładnie notowałem. Zbierając doświadczenia z amerykańskich portali i studia przypadków, krok po kroku stworzyłem solidny zbiór praktycznych wskazówek.
I tak powstała…
Fabryka biznesu
Fabryka biznesu to coś zupełnie innego. To wyjątkowa platforma internetowa, gdzie wszystkie wskazówki marketingowe, sprzedażowe, biznesowe i reklamowe są starannie uporządkowane, aby można było łatwo znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz.
Nie musisz przekopywać się przez setki stron ebooków czy tracić godzin na kursy online – tu masz praktyczną wiedzę zawsze pod ręką.
Potrzebujesz stworzyć skuteczną reklamę? W kilka sekund znajdziesz konkretne wskazówki i przykłady, jak to zrobić. Chcesz zwiększyć konwersję? Dostaniesz od razu zestaw sprawdzonych taktyk, które możesz zastosować od zaraz.
Wszystkie materiały są tak zorganizowane, że bez trudu znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz na danym etapie rozwoju swojego biznesu.
Dodatkowo, żeby nie przytłaczać ilością informacji, co tydzień dostajesz na maila 5 nowych, praktycznych wskazówek i taktyk – precyzyjnie dobranych, aby odpowiadały najczęstszym wyzwaniom małych firm.
Dzięki temu nie tylko masz dostęp do ogromnej bazy wiedzy, ale również regularnie otrzymujesz świeże pomysły, które pomogą Ci rozwijać firmę krok po kroku.
Fabryka biznesu to esencja praktycznych rozwiązań, które w prosty sposób wprowadzasz w życie – bez zbędnych teorii, bez tracenia czasu. W przeciwieństwie do kursów i ebooków, nie musisz czekać na efekty. Wszystko, czego potrzebujesz, masz w jednym miejscu, gotowe do wdrożenia.
Zresztą zobacz, jak ‘Fabryka biznesu’ wygląda od środka:
Co się znajduje w Fabryce biznesu?
Co zyskam kupując dostęp do Fabryki biznesu?

Cotygodniowy mail pełen konkretów
Co środę dostaniesz na maila „samo mięso” – krótkie i zwięzłe wskazówki marketingowe oraz sprzedażowe, które przekażą Ci doświadczeni przedsiębiorcy. Każda porada to gotowy sposób na zwiększenie sprzedaży i rozwój firmy bez zbędnej teorii.

Dostęp do pełnej bazy wiedzy na platformie
Nie całą wiedzę mogę przesłać Ci w mailu, dlatego zyskujesz dostęp do platformy Fabryka biznesu. Znajdziesz tam rozbudowane artykuły marketingowe i sprzedażowe, przydatne narzędzia, przykłady kampanii i praktyczne porady – wszystko uporządkowane i łatwe do znalezienia.

Wyraźną przewagę nad konkurencją
Dzięki dostępowi do najlepszych taktyk i strategii zyskasz wręcz "nieuczciwą" przewagę na rynku, której Twoi konkurenci mogą Ci tylko pozazdrościć. Przekonaj się, jak nowinki i triki marketingowe mogą przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.

Gotowe do wdrożenia rozwiązania
Znajdziesz tutaj gotowe i przystępnie opisane rozwiązania marketingowe, sprzedażowe i biznesowe, które stosują najbardziej innowacyjne firmy na świecie. Wdrażasz je nawet w kilkanaście minut i możesz natychmiast zobaczyć pierwsze efekty.

Oszczędność czasu i energii
Zapomnij o marnowaniu czasu na wyszukiwanie czy testowanie nowych rozwiązań. Zrobiłem to za Ciebie. W Fabryce biznesu znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby szybko rozwijać firmę i zwiększać sprzedaż – bez zbędnego wysiłku.

Oszczędność pieniędzy na agencjach reklamowych
Nie musisz wydawać fortuny na agencje reklamowe, które najczęściej nie przykładają się do Twojego sukcesu. Dzięki wskazówkom i poradom z Fabryki biznesu sam opanujesz marketing i zobaczysz, że to wcale nie jest trudne.
Jakie rezultaty osiągnę dzięki Fabryce biznesu?
Co daje Fabryka biznesu, czego nie oferują inne produkty?
Już wyjaśniam :-)
Na rynku znajdziesz mnóstwo kursów, ebooków czy warsztatów, które obiecują zrewolucjonizować Twój biznes.
Jednak większość z nich albo jest zbyt teoretyczna, albo wymaga od Ciebie mnóstwa czasu i pieniędzy na wdrożenie skomplikowanych rozwiązań.
Wiem to, bo sam wielokrotnie kupowałem takie materiały. I niestety, często były one tworzone przez teoretyków – ludzi, którzy nigdy nie prowadzili własnego biznesu. Ich rady niewiele wnosiły do mojej działalności.
Dlatego postanowiłem szukać na własną rękę. Zacząłem obserwować prawdziwych przedsiębiorców – tych, którzy z sukcesem prowadzą firmy i doskonale wiedzą, co działa, a co nie, w marketingu i sprzedaży.
Dostęp do takiej wiedzy nie jest łatwy. Prawdziwi praktycy rzadko dzielą się swoimi doświadczeniami. Trzeba wiedzieć, gdzie ich szukać, umieć ich słuchać i filtrować informacje, które mają realną wartość.
Na szczęście ja wiedziałem, gdzie szukać, i przez lata nauczyłem się filtrować te informacje, które mają realną wartość. Prowadzę biznes od ponad 20 lat i mam wykształcenie ekonomiczne, co pozwoliło mi szybko zrozumieć, które strategie faktycznie działają, a które to tylko teoria (o moich doświadczeniach opowiem Ci nieco więcej trochę później).
Analizowałem setki artykułów, studiów przypadków i praktycznych porad od przedsiębiorców, którzy osiągnęli sukces. Dzięki temu mogłem wybrać to, co działa najlepiej, i stworzyć Fabrykę biznesu – zbiór gotowych taktyk i strategii, które oszczędzą Ci czas i pozwolą skupić się na tym, co najważniejsze: rozwijaniu Twojej firmy.
I tak właśnie narodziła się Fabryka biznesu.
To nie kolejny kurs czy ebook!
Wszystko, co znajdziesz w Fabryka biznesu, zostało przetestowane w realnym świecie. Ja tylko zebrałem najlepsze taktyki i strategie w jednym miejscu, aby ułatwić Ci ich wdrażanie.
Chciałem stworzyć coś, co dostarcza nie tylko wiedzy, ale też konkretnych rozwiązań – takich, które możesz wdrożyć od razu, bez marnowania czasu na testowanie niesprawdzonych pomysłów.
To właśnie te kluczowe różnice sprawiają, że:
Fabryka biznesu działa tam, gdzie inne produkty zawodzą.
Ale czy to naprawdę pomoże mojemu biznesowi?
Doskonale rozumiem Twój sceptycyzm wobec mojej oferty – sam podszedłbym do niej ostrożnie. Wiem, że masz wątpliwości. Szczerze mówiąc, otrzymuję te same pytania od innych osób zainteresowanych zakupem mojego produktu. Dlatego pozwól, że przytoczę te najczęściej zadawane i od razu rozwieję Twoje obawy.

Czy to na pewno dla mnie? Moja firma jest specyficzna i boję się, że wskazówki nie będą pasować?
Fabryka biznesu została stworzona specjalnie dla małych firm, które potrzebują dostosowanych do ich realiów taktyk marketingowych, sprzedażowych i biznesowych. To nie są sztywne, ogólne porady – znajdziesz tu elastyczne rozwiązania, które z łatwością dopasujesz do potrzeb swojej branży i specyfiki działalności.
Czy te taktyki i strategie są rzeczywiście skuteczne?
Wszystkie taktyki i strategie w Fabryce biznesu zostały przetestowane i sprawdzone – wiele z nich sam stosowałem i wiem, że działają. To rozwiązania stosowane przez małe firmy na całym świecie, które przyciągają klientów i zwiększają zyski bez dużych budżetów.
Czy znajdę na to czas?
Rozumiem, że każdy przedsiębiorca ma ograniczony czas. Dlatego treści w Fabryce biznesu są uporządkowane i podzielone na krótkie, konkretne wskazówki, które możesz wdrażać stopniowo. Dodatkowo co tydzień otrzymujesz 5 nowych taktyk w krótkiej formie, więc masz stały dostęp do świeżych pomysłów bez potrzeby poświęcania godzin na naukę.
Czy poradniki i wskazówki będą łatwe do zrozumienia?
Każda wskazówka jest przedstawiona prostym, zrozumiałym językiem i zawiera praktyczne kroki do wdrożenia. Stawiam na konkretne rozwiązania, które są łatwe do zrozumienia i zastosowania – bez zbędnej teorii, tylko praktyka.
Czy to nie jest tylko kolejny kurs, który po prostu zalega w skrzynce mailowej?
Fabryka biznesu to coś więcej niż kurs – to platforma, na którą masz dostęp w dowolnym momencie i do której możesz wracać, kiedy tylko potrzebujesz. Wszystkie taktyki i strategie są przejrzyste, zorganizowane, i zawsze gotowe do wdrożenia w praktyce. To nie jest wiedza na półkę – to wiedza do działania!
Czy nie lepiej wydać pieniądze na agencję marketingową?
Wiem, że agencje mogą być kuszącym rozwiązaniem, ale często wymagają dużych inwestycji i nie zawsze dostarczają wyniki, które Cię zadowalą. Dzięki Fabryce biznesu zyskujesz kontrolę nad marketingiem i uczysz się metod, które możesz stosować samodzielnie, oszczędzając pieniądze i uzyskując szybkie efekty.
Czy te strategie są aktualne?
Fabryka biznesu jest na bieżąco aktualizowana, a każda taktyka opiera się na współczesnych trendach i sprawdzonych przykładach z rynku. Co tydzień dodaję nowe taktyki i strategie testowane przez przedsiębiorców oraz pokazuję ciekawe case study firm, które odniosły sukces.
Czy inwestycja się zwróci?
Zdecydowanie tak! Fabryka biznesu to inwestycja w wiedzę, która przekłada się bezpośrednio na zyski. Dzięki gotowym taktykom i strategiom oszczędzasz czas i pieniądze na próbach i błędach. Klienci potwierdzają, że efekty wdrożenia tych rozwiązań są widoczne już po kilku tygodniach.
Czy to nie jest zbyt dużo informacji naraz?
Rozumiem, że ilość informacji może wydawać się przytłaczająca, dlatego treści w Fabryce biznesu są podzielone na kategorie i podkategorie, abyś łatwo znalazł to, czego akurat potrzebujesz. Masz też do dyspozycji skuteczną wyszukiwarkę, która szybko pozwoli znaleźć Ci potrzebne wskazówki. Te wszystkie taktyki możesz wdrażać stopniowo, a regularne cotygodniowe maile pomogą Ci krok po kroku rozwijać firmę bez konieczności poświęcania na to zbyt wiele czasu naraz.
Czy to nie jest zbyt ogólne?
Fabryka biznesu to nie są ogólne porady. To konkretne, gotowe do wdrożenia rozwiązania, które szczegółowo opisują każdy krok. Dzięki studiom przypadków i praktycznym przykładom dokładnie widzisz, jak stosować te strategie w realnych sytuacjach biznesowych.
Jeśli jesteś tutaj i dalej to czytasz to...
Rozumiem, że szukasz czegoś więcej niż tylko ogólnych porad. Chcesz widocznych efektów – wzrostu sprzedaży, większej liczby klientów, stabilności finansowej. Właśnie dlatego Fabryka biznesu to nie kolejny teoretyczny kurs, ale zbiór konkretnych, sprawdzonych taktyk i wskazówek, które możesz natychmiast wdrożyć w swoim biznesie. Wszystko, co tu znajdziesz, ma jeden cel: realnie poprawić Twoje wyniki.Obiecuję Ci, że jeśli zaczniesz sukcesywnie wdrażać sprawdzone w boju przez inne małe firmy taktyki sprzedażowe i marketingowe, to już w ciągu pierwszych 2 tygodni zobaczysz realne efekty. Zdobędziesz więcej klientów, łatwiej domkniesz sprzedaż oraz wyróżnisz się na rynku, aby skutecznie rywalizować z większymi firmami.
Wiem, że to działa, bo te same metody sprawdziły się u innych małych firm, które dziś są potentatami. Na pewno kojarzysz takie marki jak Dropbox, Airbnb, Hotmail, Zappos, Burger King czy Ryanair. Te właśnie firmy stosowały partyzanckie techniki marketingowe i sprzedażowe na początku swojej drogi biznesowej. To te firmy, które dziś praktycznie każdy kojarzy, zaczynały od prostych, niskobudżetowych działań. W ten sposób zdobywały pierwszych klientów, aby w końcu odnieść globalny sukces.
Ale na rynku jest też mnóstwo mniejszych, obiecujących firm, o których może słyszysz pierwszy raz. Te firmy, choć jeszcze nie są powszechnie znane, przyciągają uwagę innowacyjnymi produktami i nietypowymi strategiami.
Wykorzystują takie techniki partyzanckie jak marketing szeptany, współpraca z influencerami, autentyczne treści tworzone przez użytkowników, czy tworzenie ekskluzywności poprzez limitowane serie produktów. Mają ogromny potencjał, by w najbliższych latach stać się liderami w swoich kategoriach.
Mniej znane marki, które zyskały popularność dzięki sprytnym działaniom partyzanckim
Każda z tych firm wybrała nieco inną strategię walki z konkurencją i zdobywania rynku. Zresztą zobacz:
I co ważne – strategie i taktyki stosowane przez te firmy, znajdziesz właśnie w Fabryce biznesu. Dzięki nim możesz skutecznie rozwijać swój biznes, przyciągając klientów i wyróżniając się na rynku.
Co mówią o Fabryce biznesu nasi klienci?
Zastosowałem jedną z taktyk z Fabryki biznesu. Efekt? Wzrosła nam sprzedaż o 26% już po dwóch miesiącach. I to w sumie bez ponoszenia jakiś dodatkowych kosztów. Wystarczyła niewielka zmiana w cenniku na stronie parkingów. Jak dla mnie MEGA!
Zawsze warto w biznesie korzystać ze sprawdzonych taktyk pozyskiwania klientów. Albo chociaż je przetestować u siebie. W Fabryce biznesu tych taktyk i wskazówek jest naprawdę tak dużo, że każdy znajdzie coś, co sprawdzi się w jego biznesie. U mnie się sprawdziło.
Z porad zawartych w Fabryce biznesu korzystam od niedawna, ale dzięki nim znalazłem już 4 nowych klientów. Ich pozyskanie okazało się bardzo proste. Z całego serca polecam ten produkt, bo zwrócił mi się wielokrotnie już w pierwszym tygodniu.
Być może jednak nadal masz wątpliwości, czy Fabryka biznesu rzeczywiście przyniesie efekty w Twoim biznesie – i to jest całkowicie zrozumiałe. Dlatego musisz wiedzieć, że za tym produktem stoją nie tylko solidne strategie, ale także moje wieloletnie doświadczenie w biznesie.
Przez lata sam zmagałem się z podobnymi wyzwaniami, jakie możesz mieć teraz, i wiem, co działa w realiach małych i średnich firm. Wszystkie sukcesy, a także lekcje wyniesione z niepowodzeń, pozwoliły mi stworzyć produkt, który faktycznie odpowiada na potrzeby przedsiębiorców takich jak Ty.
Pozwól więc, że w tym miejscu powiem kilka słów o sobie…
20 lat doświadczenia, które zmieniło mój biznes – i może zmienić Twój
Nazywam się Wojtek Szydłowski i od ponad 20 lat prowadzę własny biznes, zdobywając doświadczenie na różnych polach przedsiębiorczości i działalności internetowej. Moja przygoda z biznesem zaczęła się w 2004 roku, gdy prowadziłem działalność gospodarczą, a później spółki z o.o., tworząc portale internetowe, cyfrowe produkty oraz rozwijając działania w zakresie reklamy online i monetyzacji baz mailingowych.
Na przestrzeni lat zdobyłem także cenne doświadczenie w dużej korporacji, pracując jako kupiec w największej w Europie amerykańskiej firmie produkującej wagony towarowe. Przez dziewięć lat zajmowałem się importem części do wagonów z całego świata, co pozwoliło mi z bliska poznać zarówno zalety, jak i ograniczenia funkcjonowania korporacji.
Jednym z większych sukcesów było wprowadzenie na giełdę New Connect spółki Kinomaniak S.A., która posiadała w swoim portfolio popularny portal filmowy kinomaniak.pl (obecnie już sprzedany).

Z wykształcenia jestem ekonomistą, ukończyłem zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, co daje mi solidne podstawy teoretyczne do prowadzenia biznesu.
Już jako dziecko interesowałem się programowaniem (pierwszy program napisłem jak miałem 10 lat na komputerze… ZX Spectrum - tak wiem, prehistoria, i mówi wiele o moim wieku 😀, ale także doświadczeniu życiowym i zawodowym). Jako programista stworzyłem kilkadziesiąt portali i sklepów internetowych zarówno dla siebie, jak i klientów zewnętrznych.
Obecnie, poprzez portal licznasiebie.pl, dzielę się wiedzą biznesową, marketingową i sprzedażową, wspierając innych przedsiębiorców w rozwoju ich działalności.
Każde z tych doświadczeń pozwala mi zrozumieć realne potrzeby firm, a Fabryka biznesu jest efektem moich wieloletnich testów, badań i pracy w dynamicznie zmieniającej się branży internetowej.
Czas, pieniądze i błędy, które możesz oszczędzić
Zanim stworzyłem Fabrykę biznesu, musiałem poświęcić ponad dwa lata na przeszukiwanie zagranicznych portali, śledzenie trendów, analizowanie case studies i testowanie różnych metod.
Wiele z tych strategii i taktyk musiałem dopasować do rzeczywistości małych firm, takich jak moja. Te wszystkie doświadczenia kosztowały mnie naprawdę wiele – nie tylko finansowo, ale też emocjonalnie.
Były momenty zwątpienia, frustracji i zmęczenia. Wielokrotnie inwestowałem pieniądze w kampanie marketingowe, które nie przynosiły oczekiwanych efektów. Wydawałem na agencje reklamowe, testowałem różne narzędzia, które okazywały się nietrafione.
Mimo to z każdej porażki wyciągałem wnioski, które pozwalały mi na doskonalenie strategii.

Ale nie żałuję, bo w końcu udało mi się stworzyć zbiór skutecznych, gotowych do zastosowania rozwiązań.
Dziś wiem, że wszystkie te próby i błędy były potrzebne, aby stworzyć zbiór konkretnych strategii i taktyk, które naprawdę działają.
Ale czy na pewno chcesz przechodzić przez to wszystko samodzielnie? Szukać, testować, popełniać błędy i inwestować tysiące złotych na próżno?
Właśnie dlatego stworzyłem Fabrykę biznesu, aby osoby takie jak Ty mogły oszczędzić czas, energię i pieniądze – korzystając z gotowych, sprawdzonych rozwiązań. Oferuję Ci drogę na skróty za niewielki ułamek kosztów, jakie ja poniosłem.
Ile zatem kosztuje dostęp do Fabryki biznesu?
Czas na chyba na najważniejszy element tej oferty, czyli cenę.
Już wiesz ile czasu i pieniędzy, ale także nerwów, nauki i poświęcenia kosztowało mnie stworzenie tak kompletnego produktu, jakim jest Fabryce biznesu.
Zdajesz sobie też pewnie sprawę, że produkt ten cały czas się rozwija. Co tydzień dodaję nowe, sprawdzone taktyki marketingowe, sprzedażowe, biznesowe i reklamowe. Nadal więc poświęcam czas i środki na zdobywanie tej wiedzy, którą później dzielę się z Tobą w przystępnej i skondensowanej formie.
Pewnie rozumiesz, że nie całą zdobytą wiedzą mogę dzielić się za darmo. Tworzenie Fabryki biznesu to moja praca. Jeśli nadal mam to robić na wysokim poziomie, muszę mieć środki na ten cel. Dlatego za dostęp do Fabryki biznesu pobieram opłatę.
Przemyślane, przetestowane i gotowe do wdrożenia taktyki, zgromadzone w Fabryce biznesu, są warte tysiące złotych.
Nie wierzysz?
Pomyśl o tym w ten sposób. Jeśli planujesz zatrudnić agencję reklamową lub marketingową, nawet tą najmniejszą, to musisz przygotować się na wydatek rzędu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Co więcej, nie masz żadnej gwarancji, że efekty ich działań spełnią Twoje oczekiwania.
Ale spokojnie. Tutaj nie zapłacisz kilkunastu tysięcy złotych! Nie zapłacisz nawet tysiąca złotych (chociaż produkt na pewno wart jest tej ceny).
Chcę być fair w stosunku do Ciebie i nie narażać Cię na tak duże wydatki. Tym bardziej, że jeśli rozwijasz swój biznes, pewnie potrzebujesz pieniędzy na wiele innych niezbędnych rzeczy.
Dlatego postarałem się obniżyć cenę Fabryki biznesu do absolutnego minimum.
Teraz za dostęp na rok do wszystkich tych taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych i reklamowych zapłacisz jedynie:
369 zł
To naprawdę niewiele, zważywszy na ogrom wiedzy, którą znajdziesz w Fabryce biznesu. To przemyślane, przetestowane i gotowe do wdrożenia taktyki, które są warte tysiące złotych, a ja wyceniłem je na ułamek tej kwoty.Jestem przekonany, że ta inwestycja zwróci Ci się natychmiast. Wdrożenie jednej z tych taktyk lub wskazówek może podnieść Twoją sprzedaż od kilku do nawet kilkudziesięciu procent.
A żeby uzmysłowić Ci, że ta cena jest bardzo uczciwa, powiem tylko, że jedna taktyka kosztuje mniej niż 41 groszy. Tak. Dobrze czytasz. Chodzi o grosze, a nie złote. To mniej niż najtańsza bułka w markecie czy pudełko zapałek.
Jednak tak atrakcyjna cena nie będzie dostępna wiecznie. Regularnie podnoszę cenę Fabryki biznesu, ponieważ stale ją rozwijam, dodaję nowe materiały i rozbudowuję jej funkcjonalność.
To co dołączasz już teraz czy dalej mam Cię przekonywać?
Kliknij zatem w zielony przycisk poniżej, dołącz do Fabryki biznesu i zacznij zmieniać swój biznes na lepszy już dzisiaj!
Wciąż się wahasz?
Wiem, że wybór odpowiednich narzędzi do rozwoju firmy to poważna decyzja, dlatego zależy mi, aby Twoja inwestycja w Fabrykę biznesu nie spędzała Ci snu z powiek. Chcę Cię przekonać, że ta inwestycja nie niesie żadnego ryzyka dla Ciebie.
Dlatego właśnie obowiązuje:
Bezwarunkowa gwarancja satysfakcji
Aby ułatwić Ci decyzję o inwestycji w swoją wiedzę, biorę całe ryzyko na siebie…
Gwarancja satysfakcji – 30 dni bez ryzyka
Jeśli z jakiegokolwiek powodu uznasz, że Fabryka biznesu nie jest dla Ciebie, po prostu daj mi znać w ciągu 30 dni od zakupu. Wystarczy, że napiszesz do mnie maila lub skorzystasz z formularza kontaktowego, a zwrócę Ci 100% pieniędzy bez zbędnych pytań. Napisz jedno zdanie, że chcesz zrezygnować, a pieniądze wrócą do Ciebie tą samą metodą płatności, którą użyta była do płatności. Pieniądze zostaną zwrócone maksymalnie w jeden dzień.
Dlatego nie musisz podejmować decyzji teraz. Odbierz dostęp do Fabryki biznesu, przetestuj wszystko na własnej skórze, wykonaj jazdę próbną na moje ryzyko, a następnie zdecyduj, czy chcesz zatrzymać dostęp do taktyk i strategii z Fabryki biznesu.

Podejmij słuszną decyzję
Każda z tych taktyk może podnieść Twoją sprzedaż od kilku do nawet kilkudziesięciu procent. Oczywiście, nie musisz korzystać ze wszystkich strategii, które znajdziesz w Fabryce biznesu. Ale nawet jeśli wdrożysz tylko kilka z nich, Twoja sprzedaż może wzrosnąć 2–3-krotnie.
Wyobraź sobie, jak mogłaby wyglądać Twoja firma, gdyby udało Ci się zwiększyć sprzedaż 3 razy. Na co można by przeznaczyć dodatkowe zyski? Może na zatrudnienie nowego pracownika, który odciąży Cię w codziennych obowiązkach? Może pojawiłyby się środki na inwestycje w rozwój firmy. Albo dodatkową gotówkę przeznaczysz na od dawna planowane wczasy z rodziną? Albo, w końcu, na zakup samochodu, o którym myślisz od dawna.
I wiesz co? Ty najlepiej wiesz na co wydać te dodatkowe środki.
Więc jaka jest Twoja decyzja? Według mnie masz trzy opcje:
- Nie robisz nic. To najprostsza opcja, którą wybiera niestety większość ludzi. Nie chcą oni inwestować w siebie, w zdobywanie wiedzy i rozwój swojej firmy. Pozostają w miejscu. Ta opcja da Ci 100% gwarancję, że w Twoim życiu i biznesie... nic się nie zmieni.
- Zrób tak jak ja. Samemu zacznij studiować amerykańskie blogi na temat biznesu, oglądaj materiały na YouTube i czytaj liczne newslettery. To naprawdę świetna metoda (zdecydowanie lepsza niż opcja pierwsza), jednak wymaga dużo czasu, świetnej znajomości angielskiego i wytrwałości. A zdobycie tej wiedzy może zająć – podobnie jak mi – nawet 2–3 lata.
- Droga na skróty. Całą tę pracę wykonałem za Ciebie. Codziennie spędzam godziny na studiowaniu najlepszych materiałów od topowych przedsiębiorców i marketerów z całego świata, a do tego pokrywam koszty dostępu do źródeł premium. Następnie wybieram to, co najcenniejsze, tłumaczę na polski i dodaję do Fabryki biznesu, a Ty możesz korzystać z gotowych, sprawdzonych taktyk.
Więc co postanawiasz? Kliknij poniżej w zielony przycisk 'Dołącz do Fabryki biznesu' i zacznij rozwijać swoją firmę już dzisiaj.
To co? Kupujesz teraz taniej i zaczynasz rozwijać swoją firmę już dzisiaj czy czekasz, aby wkrótce zapłacić dużo więcej?
Kupuję dostęp na rok do Fabryki biznesu
teraz za jedyne:
369 zł
Nie zwlekaj, bo cena w każdej chwili może wzrosnąć. Kup teraz za jedyne 369 zł dostęp do Fabryki biznesu. Pamiętaj też, że dzięki gwarancji satysfakcji niczym nie ryzykujesz.
Serdecznie pozdrawiam
Wojtek Szydłowski

FAQ
czyli o co najczęściej pytacie
Dostęp otrzymasz w dosłownie kilka sekund po opłaceniu zamówienia. Jeśli nie masz jeszcze konta klienta w serwisie licznasiebie.pl, to zostanie ono automatycznie utworzone, a na Twój adres e-mail podany w zamówieniu zostaną wysłane dane do logowania. Jeśli jesteś już klientem licznasiebie.pl lub masz darmowe konto użytkownika, to wystarczy, że się zalogujesz po opłaceniu zamówienia - dostęp do Fabryki biznesu będzie już odblokowany. Oczywiście po finalizacji zamówienia otrzymasz na maila powiadomienie, a w nich wszystkie niezbędne informacje.
Tak. Wystarczy, że na etapie składania zamówienia zaznaczysz, że chcesz fakturę i podasz dane Twojej firmy.
Dostęp do Fabryki biznesu jest abonamentowy i otrzymasz go na rok. Po tym czasie dostęp wygaśnie. Możesz w każdej chwili ten dostęp przedłużyć. Jeśli zrobisz to przed wygaśnięciem obecnego abonamentu, to na przedłużenie otrzymasz 30% zniżki od ceny regularnej.
Tak, Fabryka biznesu jest idealna zarówno dla osób dopiero startujących, jak i dla przedsiębiorców z doświadczeniem. Znajdziesz tu taktyki, które pomogą Ci wystartować, jak i strategie dla bardziej zaawansowanych firm, które chcą się rozwijać.
Nie musisz wdrażać wszystkiego naraz. Każda taktyka jest opisana krok po kroku, więc możesz zacząć od małych zmian i stopniowo je rozwijać. Nawet wprowadzając tylko kilka z nich, zauważysz znaczną poprawę wyników.
Nie, wszystkie strategie są przedstawione w prosty, przystępny sposób, z myślą o przedsiębiorcach, którzy nie muszą być specjalistami w marketingu. Wiedza przekazywana jest tak, by była jasna i łatwa do wdrożenia.
Wszystkie strategie zostały przetestowane i sprawdzone przez małe i średnie firmy. To rozwiązania, które działają, a najlepsze przykłady pochodzą od przedsiębiorców, którzy, podobnie jak Ty, potrzebowali konkretnego wsparcia bez wielkich budżetów marketingowych.
Najlepiej napisz do mnie na adres info@licznasiebie.pl. Odpowiadam z reguły w ten sam dzień.