Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej…
Odblokuj dostęp do 608 streszczeń książek biznesowych i samorozwojowych i zdobywaj wiedzę nawet 32 razy szybciej.
Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności
Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity
Autor: David Allen
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Odkryj moc bezstresowej produktywności.
2. Twój mózg świetnie radzi sobie z myśleniem, ale zawodzi pod względem zapamiętywania.
3. Aby w pełni wdrożyć system GTD, potrzebujesz odpowiedniego miejsca pracy, narzędzi i systemu segregacji.
4. Przechowuj wszystkie swoje zadania, pomysły, przypomnienia i inne w zaufanych zewnętrznych narzędziach do zbierania danych.
5. Opróżniaj swoje narzędzia zewnętrzne co tydzień, aby zachować jasność sytuacji.
6. Opróżnij swoje narzędzia do zbierania i umieść wszystko na właściwym miejscu, aby zachować porządek.
7. Korzystaj z listy projektów, aby śledzić bieżące projekty i zawsze nalegaj na jasne określenie kolejnych działań.
8. Naturalne planowanie precyzuje cele i kolejne kroki Twoich projektów.
9. Zamiast trzymać się codziennej spraw do załatwienia, zacznij prowadzić kalendarz i listę następnych działań.
10. Listy działań oczekujących mogą być bardzo pomocne, gdy pracujesz z innymi ludźmi.
11. Wszystkie pomysły o potencjalnym znaczeniu dla przyszłości powinny być umieszczane na liście spraw, które może będzie należało kiedyś załatwić lub w pliku łaskotek.
12. Stałe sprawdzanie swojego systemu jest niezbędne do efektywnej pracy i refleksji.
13. Wybieraj, co robić w każdym momencie w oparciu o bieżącą sytuację i swoje priorytety i podejmij się działania z pełnym zaangażowaniem.
14. Zrozum własne priorytety dzięki badaniu od deski do deski.
15. Podsumowanie
29 min czytania
15 rozdziałów
Spis treści:
1. Co ja z tego mam? Odkryj moc bezstresowej produktywności.
2. Twój mózg świetnie radzi sobie z myśleniem, ale zawodzi pod względem zapamiętywania.
3. Aby w pełni wdrożyć system GTD, potrzebujesz odpowiedniego miejsca pracy, narzędzi i systemu segregacji.
4. Przechowuj wszystkie swoje zadania, pomysły, przypomnienia i inne w zaufanych zewnętrznych narzędziach do zbierania danych.
5. Opróżniaj swoje narzędzia zewnętrzne co tydzień, aby zachować jasność sytuacji.
6. Opróżnij swoje narzędzia do zbierania i umieść wszystko na właściwym miejscu, aby zachować porządek.
7. Korzystaj z listy projektów, aby śledzić bieżące projekty i zawsze nalegaj na jasne określenie kolejnych działań.
8. Naturalne planowanie precyzuje cele i kolejne kroki Twoich projektów.
9. Zamiast trzymać się codziennej spraw do załatwienia, zacznij prowadzić kalendarz i listę następnych działań.
10. Listy działań oczekujących mogą być bardzo pomocne, gdy pracujesz z innymi ludźmi.
11. Wszystkie pomysły o potencjalnym znaczeniu dla przyszłości powinny być umieszczane na liście spraw, które może będzie należało kiedyś załatwić lub w pliku łaskotek.
12. Stałe sprawdzanie swojego systemu jest niezbędne do efektywnej pracy i refleksji.
13. Wybieraj, co robić w każdym momencie w oparciu o bieżącą sytuację i swoje priorytety i podejmij się działania z pełnym zaangażowaniem.
14. Zrozum własne priorytety dzięki badaniu od deski do deski.
15. Podsumowanie