Najnowsze opracowania książek



Nowe zasady marketingu i PR

The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

David Meerman Scott

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Biologia przekonań. Uwolnić moc świadomości, materii i cudów.

The Biology Of Belief: Unleashing The Power Of Consciousness, Matter And Miracles

Bruce H. Lipton

15 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Tytan. Życie Johna D. Rockefellera

Titan: The Life of John D. Rockefeller, Sr.

Ron Chernow

21 min czytania
15 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Storyworthy: Engage, Teach, Persuade, and Change Your Life through the Power of Storytelling

Matthew Dicks

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Śmiertelni. Wyzwania medycyny u schyłku życia

Being Mortal: Medicine and What Matters in the End

Atul Gawande

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Dobra strategia, zła strategia

Good Strategy, Bad Strategy: The difference and why it matters

Richard P. Rumelt

16 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Strategia konkurencji: Metody analizy sektorów i konkurentów

Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors

Michael E. Porter

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywności

Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative

Austin Kleon

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Rób swoje. 10 sposobów na kreatywność w każdym czasie

Keep Going: 10 Ways to Stay Creative in Good Times and Bad

Austin Kleon

18 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Show Your Work!: 10 Ways to Share Your Creativity and Get Discovered

Austin Kleon

16 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

IKIGAI. Japoński sekret długiego i szczęśliwego życia

Ikigai: The Japanese Secret to a Long and Happy Life

Hector Garcia Puigcerver, Francesc Miralles

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Co tylko zechcesz. 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena

Anything You Want: 40 Lessons for a New Kind of Entrepreneur

Derek Sivers

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Positioning: The Battle for Your Mind

Al Ries, Jack Trout

10 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

The 6 Types of Working Genius: A Better Way to Understand Your Gifts, Your Frustrations, and Your Team

Patrick Lencioni

9 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Content Inc.: How Entrepreneurs Use Content to Build Massive Audiences and Create Radically Successful Businesses

Joe Pulizzi

12 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie

The Ideal Team Player: How to Recognize and Cultivate The Three Essential Virtues

Patrick Lencioni

12 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

The Truth About Employee Engagement: A Fable About Addressing the Three Root Causes of Job Misery

Patrick Lencioni

13 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Cashvertising: How to Use More Than 100 Secrets of Ad-Agency Psychology to Make Big Money Selling Anything to Anyone

Drew Eric Whitman

17 min czytania
12 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Million Dollar Consulting: The Professional's Guide to Growing a Practice

Alan Weiss

21 min czytania
14 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Getting Started in Consulting

Alan Weiss

14 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content

Ann Handley

9 min czytania
7 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne)

Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, eBooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business

Ann Handley, C.C. Chapman

14 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Factfulness. Dlaczego świat jest lepszy, niż myślimy, czyli jak stereotypy zastąpić realną wiedzą

Factfulness: Ten Reasons We're Wrong About the World - and Why Things Are Better Than You Think

Hans Rosling

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Zachowuj się. Jak biologia wydobywa z nas to, co najgorsze, i to, co najlepsze

Behave: The Biology of Humans at Our Best and Worst

Robert M. Sapolsky

16 min czytania
11 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Potęga checklisty. Jak zrobić coś lepiej

The Checklist Manifesto: How to Get Things Right

Atul Gawande

11 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

How to Take Smart Notes: One Simple Technique to Boost Writing, Learning and Thinking - for Students, Academics and Nonfiction Book Writers

Sönke Ahrens

13 min czytania
8 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Building a Second Brain: A Proven Method to Organize Your Digital Life and Unlock Your Creative Potential

Tiago Forte

13 min czytania
6 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Never Finished: Unshackle Your Mind and Win the War Within

David Goggins

13 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie

Learn Like a Pro: Science-Based Tools to Become Better at Anything

Barbara Oakley, Olav Schewe

16 min czytania
9 rozdziałów
wersja audio

Otwórz

Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców

They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today's Digital Consumer

Marcus Sheridan

17 min czytania
10 rozdziałów
wersja audio

Otwórz