Wkrótce w serwisie pojawią się opracowania tych książek



The Pomodoro Technique

Francesco Cirillo

Jak zarządzać dużymi projektami

How Big Things Get Done: The Surprising Factors That Determine the Fate of Every Project, from Home Renovations to Space Exploration and Everything In Between

Bent Flyvbjerg, Dan Gardner

33 strategie wojny. Jak pokonać rywali i odnieść sukces

The 33 Strategies of War

Robert Greene

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others

Daniel H. Pink

The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI

Carlos Gil

How Brands Grow: What Marketers Don't Know

Byron Sharp

Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów

Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice

Clayton M. Christensen , Taddy Hall

Zmiana przez design: Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność

Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

Tim Brown

Myśli przewodnie Druckera

The Essential Drucker

Peter Drucker

Projekt życie

The Social Animal: The Hidden Sources of Love, Character, and Achievement

David Brooks

Mów jak TED. 9 sekretów najlepszych mówców świata

Talk Like TED: The 9 Public-Speaking Secrets of the World's Top Minds

Carmine Gallo