Wkrótce w serwisie pojawią się opracowania tych książek



Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów

Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice

Clayton M. Christensen , Taddy Hall

The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI

Carlos Gil

How Brands Grow. Czego nie wiedzą marketerzy

How Brands Grow: What Marketers Don't Know

Byron Sharp

33 strategie wojny. Jak pokonać rywali i odnieść sukces

The 33 Strategies of War

Robert Greene

Zmiana przez design: Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność

Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

Tim Brown

Myśli przewodnie Druckera

The Essential Drucker

Peter Drucker

Projekt życie

The Social Animal: The Hidden Sources of Love, Character, and Achievement

David Brooks

Mów jak TED. 9 sekretów najlepszych mówców świata

Talk Like TED: The 9 Public-Speaking Secrets of the World's Top Minds

Carmine Gallo

Pierwsze 90 dni. Sprawdzone strategie ułatwiające liderom wejście na najwyższe obroty szybciej i mądrzej

The First 90 Days: Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels

Michael D. Watkins

Kod talentu. Jak zostać geniuszem

The Talent Code: Greatness Isn't Born. It's Grown. Here's How.

Daniel Coyle

The Little Book of Talent: 52 Tips for Improving Your Skills

Daniel Coyle

Co-Intelligence: Living and Working with AI

Ethan Mollick

The Innovator's Dilemma: When New Technologies Cause Great Firms to Fail

Clayton M. Christensen

Nadchodząca fala. Sztuczna inteligencja, władza i najważniejszy dylemat ludzkości w XXI wieku

The Coming Wave: Technology, Power, and the Twenty-first Century's Greatest Dilemma

Mustafa Suleyman

Main Street Millionaire: How to Make Extraordinary Wealth Buying Ordinary Businesses

Codie Sanchez