Wkrótce w serwisie pojawią się opracowania tych książek



The First 20 Hours: How to Learn Anything...Fast

Josh Kaufman

Zła krew

Bad Blood: Secrets and Lies in a Silicon Valley Startup

John Carreyrou

Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More Than They Expect

Will Guidara

How Big Things Get Done: The Surprising Factors That Determine the Fate of Every Project, from Home Renovations to Space Exploration and Everything In Between

Bent Flyvbjerg, Dan Gardner

The Pomodoro Technique

Francesco Cirillo

33 strategie wojny. Jak pokonać rywali i odnieść sukces

The 33 Strategies of War

Robert Greene

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others

Daniel H. Pink

The End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media and AI

Carlos Gil

How Brands Grow: What Marketers Don't Know

Byron Sharp

Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów

Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice

Clayton M. Christensen , Taddy Hall

Zmiana przez design: Jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność

Change by Design: How Design Thinking Transforms Organizations and Inspires Innovation

Tim Brown

Myśli przewodnie Druckera

The Essential Drucker

Peter Drucker

Projekt życie

The Social Animal: The Hidden Sources of Love, Character, and Achievement

David Brooks

Mów jak TED. 9 sekretów najlepszych mówców świata

Talk Like TED: The 9 Public-Speaking Secrets of the World's Top Minds

Carmine Gallo