Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych

Testing Business Ideas: A Field Guide for Rapid Experimentation


Autorzy: David J. Bland, Alexander Osterwalder



15 min czytania
9 rozdziałów

Dostępna wersja audio
Zaloguj się, aby odłsuchać w Playerze



Spis treści:
1. Weź swoje pomysły biznesowe pod lupę
2. Najlepsze ekipy są zróżnicowane, otwarte i przedsiębiorcze.
3. Wykorzystaj pewne narzędzia, aby uczynić swoje pomysły czytelniejszymi i bardziej namacalnymi.
4. Dobrze sformułowana koncepcja biznesowa ma pewne cechy charakterystyczne.
5. Naucz się odróżniać dobre dane od tych lepszych.
6. Wartościowe na etapie odkrywania są zarówno słabe, jak i mocne dowody.
7. Poświęć trochę czasu na sprawdzenie, czy obrany kierunek jest właściwy.
8. Zespoły mogą przyjąć sposób myślenia, który utrudnia im testowanie.
9. Podsumowanie końcowe

Streszczenie

Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych (2021) analizuje, w jaki sposób inwestorzy mogą eksperymentować, aby zapewnić swojemu nowemu przedsięwzięciu jak największe szanse na sukces. Nakreśla przesłanki stojące za testowaniem i określa ramy podejmowania decyzji dotyczących dalszego postępowania.

Dla kogo?

  • N/A

  • N/A

  • N/A

O autorach

David J. Bland jest konsultantem, autorem książek i założycielem firm. Pomaga przedsiębiorstwom w ocenie trafności pomysłów na nowe produkty i usługi. Korzysta z koncepcji Lean Startup, myślenia projektowego oraz innowacyjnego podejścia do modeli biznesowych. Wspiera wiedzą społeczność start-upów.

Alexander Osterwalder jest autorem prowadzącym międzynarodowego bestsellera 'Tworzenie modeli biznesowych', pełnym pasji przedsiębiorcą, wziętym mówcą i współzałożycielem specjalizującej się w tworzeniu narzędzi i treści do celów zarządzania strategicznego i wprowadzania innowacji firmy programistycznej Strategyzer. Osterwalder stworzył Szablon Modelu Biznesowego - narzędzie z zakresu zarządzania strategicznego służące do projektowania, testowania, budowania i zarządzania modelami biznesowymi, z którego korzystają takie firmy jak Coca Cola, GE, P&G, Mastercard, Ericsson, LEGO i 3M. Często przemawia na forach znanych organizacji i najbardziej prestiżowych uniwersytetów całego świata, którymi niewątpliwie są Stanford, Berkeley, MIT, IESE oraz IMD.