logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Neuromarketing – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
Autor: Roger Dooley


Biznes Marketing i reklama Przestępczość Psychologia Sprzedaż Umiejętności komunikacyjne

10 min czytania
8 rozdziałów
0 czytelników



Spis treści:
1. Odkryj kilka wskazówek z zakresu neuromarketingu, które pomogą Ci uzyskać wyższą sprzedaż.
2. Ogranicz bolesność procesu zakupowego, a nawet najbardziej skąpi dokonają zakupu.
3. Pobudź wszystkie zmysły, zwłaszcza węch.
4. Jak zwiększyć skuteczność reklamy? Umieść na niej dziecko.
5. Zwiększ poziom sprzedaży, budując i nagradzając lojalność klientów.
6. Chcąc generować większą sprzedaż, szepcz klientowi do prawego ucha.
7. Zaskakuj mózgi swoich klientów, by sprzedawać więcej.
8. Podsumowanie końcowe