Informacje o autorze
Krótka sylwetka autora oraz lista jego książek, których streszczenia znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeInformacje o autorze
Roger Dooley
-
Biografia
Roger Dooley jest uznanym autorem, konsultantem i mówcą specjalizującym się w tematyce neuromarketingu i psychologii konsumenta. Jego książka "Neuromarketing" zdobyła popularność dzięki przystępnemu wyjaśnieniu, jak neurobiologia i psychologia mogą wspierać skuteczniejsze strategie marketingowe. Dooley posiada rozległą wiedzę na temat sposobów, w jakie mózg reaguje na przekazy marketingowe, a jego podejście opiera się na wykorzystaniu badań naukowych w praktyce biznesowej. Jest również autorem bloga Neuromarketing oraz podcastu The Brainfluence Podcast, gdzie porusza zagadnienia związane z wpływem psychologii na zachowania konsumenckie. Dooley doradza firmom na całym świecie, pomagając im wdrażać techniki perswazji i projektowania doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie klientów i skuteczność działań marketingowych.
-
Książki autora