Streszczenie książki
Poznaj kluczowe lekcje z książki Nie licz na szczęście! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.
Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorzeNie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów
Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice
Autorzy: Clayton M. Christensen , Taddy HallBiznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Technologia Zarządzanie
12 min czytania
7 rozdziałów
1 czytelnik
Spis treści:
1. Odkryj klucze do sukcesu innowacji dzięki strategiom skoncentrowanym na kliencie
2. Dopasuj produkty do konkretnych potrzeb
3. Odkrywaj ukryte możliwości innowacji
4. Zrozum potrzeby swoich klientów
5. Równoważ efektywność z doświadczeniem klienta
6. Unikaj trzech błędów danych innowacyjnych
7. Podsumowanie końcowe