logo

Streszczenie książki

Poznaj kluczowe lekcje z książki Nie licz na szczęście! – bez zbędnego lania wody, w formie konkretnego i zwięzłego streszczenia.

Wyszukaj książkę Kliknij i wyszukaj po tytule lub autorze

Brak dostępu

Nie masz dostępu do 'Fabryki wiedzy'. Wykup dostęp Premium i odkryj setki wartościowych opracowań, które pomogą Ci rozwijać biznes, marketing, sprzedaż i siebie.

 

Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów

Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice
Autorzy: Clayton M. Christensen , Taddy Hall


Biznes Marketing i reklama Przedsiębiorczość Przywództwo Sprzedaż Technologia Zarządzanie

12 min czytania
7 rozdziałów
1 czytelnik



Spis treści:
1. Odkryj klucze do sukcesu innowacji dzięki strategiom skoncentrowanym na kliencie
2. Dopasuj produkty do konkretnych potrzeb
3. Odkrywaj ukryte możliwości innowacji
4. Zrozum potrzeby swoich klientów
5. Równoważ efektywność z doświadczeniem klienta
6. Unikaj trzech błędów danych innowacyjnych
7. Podsumowanie końcowe