logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Tworzenie i sprzedawanie produktów jest trudne. Ale jest to łatwiejsze, gdy podchodzisz do tego z odpowiednim nastawieniem.

Josh Spector na swoim blogu przygotował zbiór aż 39 koncepcji, które pomogą Ci w tworzeniu produktów, które ludzie będą chcieli mieć i będą chcieli za nie zapłacić. Oto one:

1. Sprzedaż jest wynikiem Twojej umiejętności komunikowania tego czym jest produkt, co robi i dla kogo jest on przeznaczony.

2. Aby skłonić klientów do powiedzenia "tak", usuń powody, dla których mówią "nie".

3. Produkt musi mieć wartość tylko dla ludzi, którzy go kupują.

4. Opinie, które głoszą inni ludzie o Twoim produkcie, mają większe znaczenie niż twoje własne.

5. Im mniej produkt robi, tym większe prawdopodobieństwo, że robi to dobrze.

6. Nie da się sprzedać czegoś, czego ludzie nie chcą mieć.

7. Nie sprzedawaj produktu - sprzedawaj rezultat, który produkt umożliwia.

8. Cena nie zależy od tego, ile kosztuje wytworzenie produktu, ale od tego, ile klient jest skłonny zapłacić.

9. Sprzedaż następuje wtedy, gdy postawisz właściwy produkt przed właściwą osobą we właściwym czasie z właściwą historią.

10. Ludzie kupują transformacje, a nie produkty.

11. Łatwiej jest stworzyć rozwiązanie niż potrzebę.

12. Jeśli jedynym powodem wyboru Twojego produktu jest cena, to Twój produkt może być łatwo zastąpiony przez każdy inny produkt o niższej cenie.

13. Wspaniałe produkty powstają dzięki rozmowom z ludźmi, dla których są przeznaczone.

14. Sprzedaż nie jest końcem relacji - jest jej początkiem.

15. Każdy zakup to inwestycja i każdy klient oczekuje zwrotu z tej inwestycji… ale ten zwrot nie zawsze musi być finansowy.

16. Ludzie kupują z powodów, które nie mają nic wspólnego z samym produktem: aby poczuć się dobrze, aby uniknąć robienia czegoś innego, aby uzyskać dostęp, aby pokazać coś innym.

17. Nakłonienie kogoś do zakupu i nakłonienie kogoś do opowiedzenia innym o tym, co kupił, wymagają różnych strategii.

18. Większość ludzi kupuje produkty, ponieważ albo chce się dopasować, albo wyróżnić.

19. Kupowanie jest przerażające - spraw, by klient czuł się bezpiecznie.

20. Pierwszym krokiem do zbudowania wartościowego produktu jest znalezienie istotnego problemu.

21. Musi istnieć wyraźny powód, aby klient wybrał Twój produkt zamiast innego.

22. Założenia ludzi dotyczące wartości Twojego produktu są w dużej mierze oparte na podanej przez Ciebie cenie.

23. Twoi odbiorcy powiedzą Ci, co kupią, jeśli stworzysz im do tego okazję.

24. Nigdy nie sprzedasz produktu za więcej niż uważasz, że jest on wart.

25. "Uczciwa cena" za Twój produkt to taka, jaką ludzie są skłonni za niego zapłacić.

26. Istnieją produkty, które ludzie kupują głównie po to, by móc powiedzieć, że je kupili.

27. Powody, dla których ludzie kupowali produkty 50 lat temu, są te same, dla których ludzie kupują produkty dzisiaj.

28. Naliczaj więcej.

29. Nie ma czegoś takiego jak "darmowy" produkt - może on nie kosztować pieniędzy, ale będzie kosztować klienta czas, wysiłek i uwagę.

30. Zamieszanie jest główną przyczyną, dla którego produkt nie osiąga sukcesu na rynku.

31. Kiedy przedstawiasz swój produkt, używaj słów klienta.

32. Produkt to tylko mechanizm dostarczania rezultatu.

33. Potencjalni klienci nie mają pojęcia, że istniejący klienci kochają twój produkt (chyba że im to powiesz).

34. Jeśli możesz sprzedać jeden, możesz sprzedać 10, a jeśli możesz sprzedać 10, możesz sprzedać 100.

35. Udane produkty zawierają lekcje z nieudanych produktów.

36. Jeśli ktoś nie ma powodu, aby kupić teraz, to nie zrobi tego też później.

37. Twoja praca nie polega na sprzedawaniu, tylko na dostarczaniu.

38. Im lepszy jest twój produkt, tym gorszy możesz być w sprzedaży (i odwrotnie).

39. Zniżki napędzają sprzedaż tylko osobom, które szukają zniżek.