logo
Strona główna > Fabryka biznesu

Fabryka biznesu

Fabryka biznesu to niezbędnik każdego przedsiębiorcy. Znajdziesz tutaj odpowiednie narzędzia do prowadzenia biznesu, marketingowe porady, sprzedażowe triki, pomysły na biznes i ciekawe artykuły.

Wyszukiwarka przeszuka całą 'Fabrykę biznesu'

Brak dostępu

Nie masz dostępu do zasobów 'Fabryki biznesu'. Wykup dostęp do 'Fabryki biznesu' i korzystaj ze wszystkich taktyk i wskazówek marketingowych, sprzedażowych, reklamowych i biznesowych.

 

Strona internetowa

Jak zwiększyć konwersję swojej strony internetowej?

Konwersja Strona internetowa
Źródło:



Blake Emal przez ponad 6 lat audytował strony internetowe i wyciągnął kilkanaście ciekawych wniosków, które pomogą Twojej stronie internetowej zwiększyć konwersję. A oto one:

1.Zamiast mówić - pokazuj
Dobrym rozwiązaniem jest stworzenie GIFa, który objaśniać będzie Twój produkt. Świetnie się to sprawdza zwłaszcza w przypadków SaaS lub DTC.
Przykład: Loom

2.Nagłówek H1 ma ogromne znaczenie
Nagłówek H1 jest pierwszym (i najbardziej widocznym) elementem, który widzimy od razu. Ta pierwsza linijka tekstu będzie decydować o tym, czy użytkownik zostanie na Twojej stronie czy ją opuści. Postaraj się, aby te pierwsze zdanie komunikowało problem oraz jego rozwiązanie.
Przykład: Savvycal

3.Nie bądź mądralą tylko używaj prostych słów
Zbyt skomplikowane teksty będą słabo konwertować. Dlatego pisz tak, aby każdy mógł Cię zrozumieć. Zachowuj super prostą formę pisania.
Przykład: Veed Studio

4.Dodawaj dowody społeczne
Dowód społeczny to nie tylko logo. Staraj się pokazać swój sukces w treści na stronie. Dodawaj liczbę klientów, opinie i loga klientów.
Przykład: Active Campaign

5.Używaj tylko takich obrazów, które posuwają Twoją historię do przodu
Jeśli Twój produkt do opisania wymaga jedynie słów, to nie używaj obrazków tylko dlatego, że tak wypada. Dodane grafiki powinny coś wnosić i poprawiać zrozumienie i odbiór produktu.
Przykład: Wynter

6.Zwiększ szybkość swojej strony
Szybkość strony decyduje o jej jakości. Używaj takich narzędzi jak PageSpeed Insights do sprawdzania szybkości Twojej strony. Usuń z niej niepotrzebne rzeczy, które spowalniają Twoją stronę.

7.Pokaż dowód społeczny w formie wideo
Opinie klientów zawsze poprawiają konwersje. Opinie wideo jeszcze bardziej. Podnoszą one Twoją wiarygodność i zwiększają zaufanie kupujących.
Narzędzie do dodawnia opinii wideo: Testimonial.to

8.Spraw, by chodziło o użytkownika
Nie mów o marce, nie mów o sobie. Mów o użytkowniku. Spraw, aby cała strona była dopasowana do niego. Używaj słów "Ty", "Twój".

9.Jedno, proste wezwanie do akcji
Ogranicz liczbę wezwań do akcji (do działania) do niezbędnego minimum. Więcej działań do podjęcia przez użytkownika na stronie go po prostu rozprasza i w sumie taki użytkownik podejmuje mniej działań.
Przykład: GumRoad

10.Stwórz interaktywną stronę
Dodawaj interaktywne elementy na stronie - bo każda rzecz, która wciągnie klienta działa na Twoją korzyść.
Przykład: Join Toucan

11.Niech Twoja strona główna skupia się na jednym celu
Strona główna nie powinna być stroną od wszystkiego. Nie zamieszczaj tam wszystkich swoich blogów, wiadomości i funkcji Twojego serwisu. Zamiast tego skup się na swoim głównym celu.
Przykład: Figma Design

12.Zachowaj prostotę projektu
Zbyt dużo dodatkowych elementów na stronie odwracają uwagę od głównego celu. Im więcej jest ich na stronie, tym użytkownikowi trudniej jest się skupić.
Przykład: Notion

13.Pokazuj korzyści zamiast używać modnych słów
Unikaj modnych słów, które i tak nic nie wnoszą. Przejdź do rzeczy. Pokazuj korzyści. Rób to często i używaj do tego prostych słów.
Przykład: Mailbrew

14.Zamieść najważniejsze rzeczy na górze strony
Menu, nagłówek główny (H1), przycisk, a nawet dowód społeczny powinny być widoczne od razu, tak aby użytkownik nie musiał przewijać strony.
Przykład: CleanShot

15.Wezwania do akcji powinny robić dokładnie to, co mówią
Chodzi tutaj o przyciski na stronie. Nie kombinuj. Niech przycisk robi dokładnie to co mówi. Powiedz ludziom co się dokładnie stanie jak klikną dany przycisk. Jeśli na przykład masz przycisk "Dodaj do koszyka" to niech dodawany będzie produkt do koszyka po kliknięciu w przycisk.

16.Spraw by Twój cennik był łatwo dostępny
Nie ukrywaj cen. Umieść je na specjalnej stronie z cenami lub na stronie głównej serwisu. Nie każ ludziom tracić czasu na szukanie informacji o cenie.
Przykład: TallyForms

17.Zachwyć użytkownika mikrointerakcjami
Subtelne animacje na stronie mogą uprzyjemnić jej przeglądanie użytkownikowi. Słowem kluczem są tutaj "subtelne".